2012-01-13, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av high1
Nej? Ja killar vill ligga, jag vill ligga. Den dumma lilla horan vill faktiskt BARA ligga ibland. Fastän hon är tjej. Vänta. Nej.. Nu fattar ingen. ÅåååååÅåAaaAammm nä hur ska jag förklara sexlust.. Hmm det är som att mmm åååå yeeaah.

HAHAAHAHAHAHAHHAH va? Varför citerar du dig själv flera gånger som tillägg till dina inlägg? Sen är det enda du får fram uuuuhh yeah aaaahh? Har någon av killarna som bara sett dig som en knulldocka knullat sönder hjärnan på dig? Och vadå "Nej?" HAHAHAHHHAAHHAHAHA ASSÅ ÄR DU SERIÖS? HAHAHAHA JAG SKRATTAR IHJÄL ÅT DIG OCH DITT HORLIV

Det bästa kommer va när du inser, ".... the fuck did I do " och du kommer äcklas av dig själv
Citera
2012-01-13, 00:29
Medlem
high1s avatar
Citat:
Nej? Ja killar vill ligga, jag vill ligga. Den dumma lilla horan vill faktiskt BARA ligga ibland. Fastän hon är tjej. Vänta. Nej.. Nu fattar ingen. ÅåååååÅåAaaAammm nä hur ska jag förklara sexlust.. Hmm det är som att mmm åååå yeeaah.

Vänta! Sex? 6? Hur funkar det egentligen? Killar har kuk, de är kåta. Tjejer har fitta, de pluggar. Hmmm....haha fittan fungerar alltså såhär .. Nej men god natt nu, nu ska jag ta mig ett dagligt klipp från xnxx så att jag kan somna sen.
Citera
2012-01-13, 00:30
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Sen tror du att jag särar benen för alla, bara för att jag kommit upp i 200. Så är inte fallet. Jag är mkt kräsen. Och jag sätter mkt krav på den jag träffar. Du tänker säkert på 17 årig tjej som blir knullad bakom en soffa på fyllan. Jag pratar om kvalitetssex på hög nivå. Många killar blir förvånade av en tjej som kräver otroligt mkt respekt och vet vad hon vill, faktiskt säger många jag träffar att jag är svår och ibland blyg. Många faller för mig och blir kära och vill mer än ligga. Det är nästan som att det är omvänt här, så kan det ofta vara för killar. Äh vad ska jag säga läs på en bok om attraktion.

Sättet du skriver får mig att undra hur det verkligen står till med dig. Jag älskar också sex men inte har jag legat runt för det? Det känns nästan som att du försöker bevisa någonting för dig själv, eller för andra. Jag har väldigt svårt att tro att vuxna, mogna män i trettio års åldern blir kära i dig, speciellt när det handlar om ONS. Nåväl.
Citera
2012-01-13, 01:15
Medlem
high1s avatar
Men ja din fråga.

Det var en dum fråga.

Svaret finner du om du läser tidigare inlägg.

Är jag stolt över att sära på mina sköna ben för vem som helst?

Går inte att svara på, eftersom jag inte särar på benen för vem som helst.

Fråga rätt. Börja om. Gör om gör rätt.

Börja med att respektera kvinnan. Kan du inte det, då har vi problem i att få en vettig diskussion.
Citera
2012-01-13, 01:21
Bannlyst
Citat:
Men ja din fråga.

Det var en dum fråga.

Svaret finner du om du läser tidigare inlägg.

Är jag stolt över att sära på mina sköna ben för vem som helst?

Går inte att svara på, eftersom jag inte särar på benen för vem som helst.

Fråga rätt. Börja om. Gör om gör rätt.

Börja med att respektera kvinnan. Kan du inte det, då har vi problem i att få en vettig diskussion.

Hahahahaha lilla gumman, är du den som säger till mig att vi kan få en vettig diskussion? Du är en liten billig bimbohora Allt man behöver göra är att prata lite med dig så särar du på benen och knullar vem som helst, du är lätt och äcklig. Ingen vill ha dig på grund av ditt beteende. Du är en spermabehållare.
Citera
2012-01-13, 01:23
Medlem
high1s avatar
Och sluta vara så deprimerad! Glädjer mig att jag kunde få dig till skratt. Ett bra redigt hårt knull skulle även kunna lindra din deppighet. Fast eftersom du känner dig smutsig av sex, avstå. Gå laga en paj istället! Kan rekommendera äppelpaj med vaniljvisp. Strunta i alla dumma tjejer! De är ändå inget att ha! Smutsiga och taskiga!
Citera
2012-01-13, 01:27
Bannlyst
Citat:
Och sluta vara så deprimerad! Glädjer mig att jag kunde få dig till skratt. Ett bra redigt hårt knull skulle även kunna lindra din deppighet. Fast eftersom du känner dig smutsig av sex, avstå. Gå laga en paj istället! Kan rekommendera äppelpaj med vaniljvisp. Strunta i alla dumma tjejer! De är ändå inget att ha! Smutsiga och taskiga!

Det finns många tjejer som är värda någon, du är dock inte en av dom hahaha. Du vet att alla bara ser dig som en billig hora innerst inne men på grund av din självförnekelse så övertygar du dig själv om att det inte är så, och så börjar du tro det på riktigt. Ungefär som att du skulle bli diagnostiserad med en dödlig sjukdom men vägrar tro det och går in i ett stadie av självförnekelse och börjar på riktigt tro att du inte är sjuk.

Jag gillar däremot din retorik, "eeh, eller inte?" "och sluta va så deprimerad" "jag är bimboslampa"! Du låter som en liten fjortis. En vuxen patetisk pinsam fjortis.
Senast redigerad av deprimeradekillen 2012-01-13 kl. 01:30.
Citera
2012-01-13, 02:00
Medlem
high1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deprimeradekillen
Hahahahaha lilla gumman, är du den som säger till mig att vi kan få en vettig diskussion? Du är en liten billig bimbohora Allt man behöver göra är att prata lite med dig så särar du på benen och knullar vem som helst, du är lätt och äcklig. Ingen vill ha dig på grund av ditt beteende. Du är en spermabehållare.

Citat:
Ursprungligen postat av deprimeradekillen
Det finns många tjejer som är värda någon, du är dock inte en av dom hahaha. Du vet att alla bara ser dig som en billig hora innerst inne men på grund av din självförnekelse så övertygar du dig själv om att det inte är så, och så börjar du tro det på riktigt. Ungefär som att du skulle bli diagnostiserad med en dödlig sjukdom men vägrar tro det och går in i ett stadie av självförnekelse och börjar på riktigt tro att du inte är sjuk.

Jag gillar däremot din retorik, "eeh, eller inte?" "och sluta va så deprimerad" "jag är bimboslampa"! Du låter som en liten fjortis. En vuxen patetisk pinsam fjortis.

Förklara "alla är inte lika värda".
Citera
2012-01-13, 02:03
Medlem
Psyko Dads avatar
Jag har haft få men de flesta av mina partners har haft många. Inget vi diskuterar spec mkt & gör vi det så är det med humor.
Det är nog bra att ha testat en del andra för då har man vett att uppskatta vad man har ist för att man skulle varit oskuld & antagligen varit nyfiken på vad andra kan erbjuda.
Citera
2012-01-13, 02:32
Medlem
woodwells avatar
Heh, jag är 19 och har haft sex med... 7 stycken Började dock sexdebuten vid 17 och hade pojkvän ett bra tag.

Men ja, tycker alltid man ska hålla siffran hemlig för sin partnet. Varför rota i det som var? Leder bara till en massa onödigt bjäbb. Just slampigheten, ja alltså, så länge man inte är slampig så spelar det väl ingen roll? Det är skillnad på att gilla sex och att vara slampig.

Slampig
http://forum.i3d.net/attachments/offtopic-english/943230306d1312814589-english-spam-thread-chubby-slut-police.jpg

Gillar sex
http://culture.com/image_lib/7806_heading.jpg
Citera
2012-01-13, 03:52
Medlem
Geblods avatar
Citat:
Missförstå mig inte, jag ser inte egentligen ner på folk som legat lite, men jag gillar inte att människor ligger lite bara pga av att de är rädda flr vad andra ska säga. Jag ser upp till folk som lever sitt liv och inte går runt o är mesiga för hur det ska se ut i andra människors ögon. Det gäller inte bara sex, det gäller i allt man gör. Gillar jag att göra vissa saker, ska jag då gå runt o skämmas eller dölja det jag gör bara för att kalle kanske skvallrar till peter. Löjligt. Det är som att inte våga leva ut och stå flr vad man tycker. Ska man bara få gilla sex i smyg? Vilket år var det det var? 2012. Just det 2012. Men alla har ju inte ett stenhårt självförtroende och det krävs om man ska kunna stå emot en massa människor som tycker annorlunda.

Det du säger är helt korrekt även i mina ögon. Man ska alltid stå för vad man vill, och inte smyga med det. Så långt håller jag med dig.

Det jag motsäger mig är just det att ligga med så många det går, detta gör jag inte pga att jag själv inte får ha sex, för att jag är ful, eller någon annan anledning annan än den att jag ser det som meningslöst. För i nio fall av tio är detta sexet med främlingen urkasst och totalt meningslöst.
Jag är en av de som ser sexualiseringen av samhället och allt i den som sjuk, då jag inte vill att t.ex 12-åringar ska klä sig i kortkort och försöka sälja sig för lite sprit (måhända dåligt exempel, men jag tror du förstår hur jag menar).

Jag kan bara inte förstå varför man anser att det är så fruktansvärt skönt med 60 olika främlingar, när det sex man upplever med den man älskar är tusenfalt bättre på alla sätt och vis (förutsatt att man kommunicerar). Kalla mig mossig om du vill, det spelar ingen roll.

Att lösaktighet (både män och kvinnors..) är en enorm sjukdomsspridare, oavsett kondom eller ej (kondylom och herpes kan du få oavsett skydd), är ingenting man kan bortse ifrån heller. Det gör även risken att bli ofrivilligt gravid större, det har ökat antalet falskanmälningar för våldtäkt vars utredningar kostar oss alla pengar, och ibland sätter en oskyldig man i fängelse, det har ökat antalet riktiga våldtäkter (Tjej tar hem kille -> tjej ångrar sig -> kille sur -> kör ändå).

Vi har t.ex fått en ny form av klamydia som är resistent mot våra läkemedel, detta för att sjukdomen blivit så vanlig, och för att vi överanvänder antibiotika. Är det något positivt? Bara för att vissa vill "leva livet" (Som om sex är samma sak som att leva livet..).

Du får ju såklart göra som du vill med ditt liv, ha sex med alla du känner för. Men dina handlingar får folk att se ner på dig, precis som att mina handlingar och åsikter i den här frågan t.ex får folk att se ner på mig för att de anser att jag är mossig, konservativ och dum i huvudet. Men man får stå för det man tycker, oavsett. Så, som jag sa, där har du rätt.
Citera
2012-01-13, 09:42
Medlem
Milan.Barcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedShit
HAHA du vill ju bara det för att du själv vill ha lätt till knull, men hur kul är det sen för dig när din flickvän/fru varit största horan?? Tänk alla kukar som pulserat i hennes våta fitta!! Kul att ha en tjej som är så jävla lätt och särar benen för alla. Flera gånger så kommer hon säkert träffat på någon som knullat henne, din lilla ängel. Hon kanske inte säger "det där var Tony, vi knullade förut", men ni kommer ju garanterat stöta på flera som gjort det och du kommer ju säkert börja tänka. Vill du ha en flickvän där folk snackar så här om "haha aa fan Fanny rolig brud asså henne satte jag på förut, billig brud asså" så instämmer kompisen "aa fan Fanny knullar med allt o alla, vilken hora hahaha" .. sen är det väl inte så jävla svårt å hålla sig till EN eller FÅ personer om man sååå gärna vill knulla istället för att knulla halva världen.

Du sitter och skryter på ett anonymt forum om hur stolt du är som knullar runt o står för det o blabla sen säger du att du inte direkt går runt o berättar det? Alltså du kommer inse se sen vilken hora du är. Jag loooooooovar dig. Lilla flickan som kollat för mycket på Sex and the City. Och du ska va 25?!?!? Herregud vad patetisk du är, billiga hora... INGA BRA killar vill ha dig, du duger bara för ett knull. Så ser killar på dig. Låter det trevligt?? Oki. De enda som kommer vilja ha dig är fula äckliga porr/runkmissbrukare till killar som sitter och som spelar dataspel, det är de enda killarna som säkert tycker det är ok att en tjej knullar runt för de inte har så mycket erfarenhet. HAHAHHAHA
Vadå da? Kvittar la hur mycket en tjej knullat innan jag gifter mig med henne??? Som sagt. Om en kille knullar runt mycket så får han beröm. Låt tjejerna knulla så mycket de vill. När du börjar knulla runt mycket så kommer du att tycka samma sak.

Och till han med Eminem avatar. Jag får knull så att det räcker och blir över. Du förlorade din oskuld när du var 28år så det säger väldigt mycket om vad du är för en person. Jävla pajas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in