Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Är en tjej som funderar över det här med antal sexpartners. Ponera att du som kille träffar en tjej, ni börjar dejta och sen av okänd anledning börjar ni diskutera antal sexpartners ni haft. Skulle du tappa intresset/börja fundera över att fortsätta om hon hade varit med fler än dig? Hur många sexpartners är ok? Ser killar det som positivt om tjejen varit med många för då är hon antagligen erfaren eller har det motsatt effekt, blir tjejen tagen för en slampa?
Jag är 23 å har varit med ca 50 st, de killkompisar jag diskuterat det här med säger att jag inte borde vara ärlig om en eventuell framtida pojkvän skulle fråga mig, de säger att 15-20 är en mer godtagbar siffra. Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...
Var med om just detta i början av året...träffade en 19-åring som haft sex med en 40-50 pers.
Som en del nämnde så smög sig en känsla in ibland av att vara något icke-speciell, fast det kan å andra sidan också ha berott på att hon berättade om de olika knullen med jämna mellanrum (big no-no i min värld) i kombination med mitt eget ibland dåliga självförtronde.
Å andra sidan var hon fantastisk i sängen, så efter att ha genomlevt det hela kan jag i slutändan konstatera att det var ett plus (men vissa detaljer kunde hon fått behålla för sig själv ibland

).
MEN - intresset falnade dock aldrig pga det och några tankar om att avsluta det kom aldrig på fråga.
Så var ärlig, någon som lägger ner pga något sådant är helt dum i huvudet ändå...