2019-09-27, 06:57
Medlem
Hej!

Jag är bara jävligt nöjd och vill dela med mig av mitt livs bästa hora.

Jag kan tillägga att jag gillar svenska horor. Det brukar ju bli så att man skriver runt till flera stycken men oftast får man inget svar. Men jag fick oväntat ett svar i inkorgen.

Började prata med denna tjej och hon gjorde bara outcalls, då jag egentligen inte gillar detta pga säkerhetsrisker så gör jag bara incalls oftast.

Vi började diskutera vad jag var intresserad av och hon började helt plötsligt skicka massor med Bilder på sig själv, en 5-6 st.

Jag tyckte nästan att detta var lite för bra för att vara sant så jag bad henne att skriva mitt namn (fejknamn) på en pappersbit och filma detta med henne så att jag kan verifiera hennes bilder.

Det gjorde hon också. Jag lovade att swisha tjejen 100kr och fick hennes nummer.

Nu med den infon kunde jag göra en bakgrundskoll på henne. Som sagt jag är väldigt försiktig i Sverige, utomlands bryr jag mig inte så mycket.

Hon hade sambo såg jag, så förstår varför hon inte ville ha någon incall för den delen.

Hursomhelst, så skickade hon mig filmklippet med mitt (fejknamn). Då kändes allting väldigt lugnt.

Hon frågade vad jag ville ha, och jag ställde en ganska galen motfråga. Jag frågade och berättade att jag var ute efter att filma träffen. För att jag vill spela in en amatörfilm, sen hade jag som backup-plan att ifall man blir tagen så kan man säga att man träffades för att göra en amatörfilm, eftersom att jag har en riktigt bra kamera samt studioljus hemma. Fråga mig inte varför, samt att jag driver ett företag så den storyn håller ifall jag blir påkommen.

Som sagt, åter till min begäran. Jag ville spela in en amatörporrfilm sa jag. Jag berättade att mitt krav är udda, jag vill ha en timmes möte, vill spela in 2 scener. En avsugning med munsprut. En knullscen med sprut i fittan. Alltså vill jag knulla utan kondom. Jag berättade att jag hade tjej, att jag var clean, vilket jag är. Och jag antar att hon också är det.

Frågade henne om prislappen, 3000kr för allt jag ville ha, faktiskt jävligt bra pris. Eftersom att min gräns var 10 000kr så var detta billigt billigt. Självklart lovade jag att inte lägga ut filmerna då jag berättade att jag hade tjej, så kommer det ut så hamnar jag också i skiten.

Kan säga att min träff var helt jävla fucking fantastiskt. Är ni mer intresserade av träffen, så kan jag berätta. Som sagt, över förväntat
Citera
2019-09-27, 07:09
Medlem
Sebzors avatar
Blurra ditt ansikte och dela med dig av filmen då?
Citera
2019-09-27, 07:22
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
De tycker du?
Han har ju lovat motsatsen eller hur?
Vore detta schysst mot tjejen? Skärp dig i din nyfikenhet för helvete.😡
Citera
2019-09-27, 08:02
Medlem
Snyggt jobbat och bra att du är försiktig och gjorde bakgrundskoll. Dock sjukt att hon gick med på att bli filmad av en främling som hon inte vet talar sanning eller inte med tanke på att hon har sambo.
Citera
2019-09-27, 08:34
Medlem
Nej kommer tyvärr inte dela med mig filmen, men jag kom överens med henne att om hon vill kan hon använda filmmaterialet, när jag redigerat bort mig, alltså bara filmat från POV samt när man inte ser eller hör min röst.
Eftersom att hon säljer material, så kan hon få detta som tack, samt mer material. Det enda man ser är min kuk, och det är helt okej

Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Citera
2019-09-27, 08:56
Medlem
Tack, jag är sjukt nöjd.

Jag har alldeles för mycket att förlora så det är väldigt viktigt att vara försiktig, även om jag tror att risken är relativt låg.
Jag tycker också det är sjukt, därav blev jag väldigt väldigt misstänksam. Allting vad för ”lätt” samt för ”bra” för att vara sant. Oftast är det så med, men jag placerade mig och spanade ingången till hotellet där vi skulle mötas. Allting verkade ok.

Sen eftersom att jag redan hade swishat henne tidigare så frågade jag ifall de gick bra att swisha henne igen ist för att ta ut kontant.

Tog med mig en gammal Iphone, när jag betalade så skrev jag, Iphone på Swishen. Skulle något hända så har jag köpt en Iphone för 3000kr, samt att vi håller bara på att göra en porrfilmscen. Ingenting annnat. Jag låter säkert jävligt paranoid.

Men hon var jävligt läcker, kommer absolut kunna träffa henne flera gånger

Citat:
Ursprungligen postat av TungPhung
Snyggt jobbat och bra att du är försiktig och gjorde bakgrundskoll. Dock sjukt att hon gick med på att bli filmad av en främling som hon inte vet talar sanning eller inte med tanke på att hon har sambo.
Citera
2020-01-09, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost01x
Hej!

Jag tyckte nästan att detta var lite för bra för att vara sant så jag bad henne att skriva mitt namn (fejknamn) på en pappersbit och filma detta med henne så att jag kan verifiera hennes bilder.

Det gjorde hon också. Jag lovade att swisha tjejen 100kr och fick hennes nummer.

Om du Swishar henne pengar får hon väl reda på ditt riktiga namn. Det går ju över Bank id. Hur gör du för att dölja det?
Citera
2020-01-09, 00:24
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost01x
Tack, jag är sjukt nöjd.

Jag har alldeles för mycket att förlora så det är väldigt viktigt att vara försiktig, även om jag tror att risken är relativt låg.
Jag tycker också det är sjukt, därav blev jag väldigt väldigt misstänksam. Allting vad för ”lätt” samt för ”bra” för att vara sant. Oftast är det så med, men jag placerade mig och spanade ingången till hotellet där vi skulle mötas. Allting verkade ok.

Sen eftersom att jag redan hade swishat henne tidigare så frågade jag ifall de gick bra att swisha henne igen ist för att ta ut kontant.

Tog med mig en gammal Iphone, när jag betalade så skrev jag, Iphone på Swishen. Skulle något hända så har jag köpt en Iphone för 3000kr, samt att vi håller bara på att göra en porrfilmscen. Ingenting annnat. Jag låter säkert jävligt paranoid.

Men hon var jävligt läcker, kommer absolut kunna träffa henne flera gånger

Om den är gammal och ej värd 3000 åker du dit. Begriper inte hur någon kan komma på tanken att betala med swish, är man så lat så förtjänar man att åka fast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in