Citat:
Ursprungligen postat av
Odaxu
Såg precis dokumentärserien på SVT och min nyfikenhet på att veta mer har växt.
Sitter de båda fortfarande inne? Jag minns inte att det framgick att de faktiskt var gifta.
Hur gick det för Mikaelas mamma som läckte information ang en medlem som skulle säga upp sig? Det nämns att hon fick lämna sitt jobb, men nog måste det inneburit fler konsekvenser? Vet vi vem hon är? Richards bostad (slottet), vet vi var det finns och vad som händer där nu om han fortfarande sitter inne?
Så många frågor. =)
Citat:
Ursprungligen postat av
Vitis
Slottet ja; vilket ÄR det?
Ja, jag har läst tråden.
Det kallas tydligen Garpenbergs slott, men av bilderna att döma ser det ju inte ut som ett slott som jag föreställer mig, men jag vet inte om det finns en exakt definition för ett ”slott”…
Odaxu: Det är väl lite oklart om de fortfarande sitter inne, men det finns rätt så mycket att läsa i andra trådar här i forumet. Vad jag förstår så är de inte alls gifta. De råkar bara ha samma ganska vanliga efternamn. Det stämmer ju inte att det är Richards bostad, det är väl bara så att han har hyrt rum/lokal där under en begränsad period. Och har då kanske lyckats göra sken av att han faktiskt bor där/äger det… Så vad som händer där nu är väl bara att de får hitta någon annan som hyr deras lokaler/rum och som förhoppningsvis betalar för sig…