2019-09-27, 08:55
Medlem
Hade det vart gymnastik som någon sa hade det vart en big deal då? De har väl en ganska lång tradition av sexuella övergrepp från tränaren som en del i sporten?
Citera
2019-09-27, 11:53
Bannlyst
Förfärligt, hur mår flickan. Hon ska ha allt stöd som behövs för att motverka psykiska sjukdomar.
Och tränaren ska ha könet bortplockat. Punkt!
Citera
2019-09-27, 17:27
Medlem
En tränare i IBK Dalen. Namnet fanns i orginaltråd. S•mon Ståhl•erg i och b
Citera
2019-09-27, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoscoeTanner

Alltid en jävla S*mon som ska ta på småflickor
Citera
2019-09-27, 20:54
Medlem
Wajis avatar
Citat:

Hoppas han förtjänar en smärtsam död. Jävla pedofiler som går på små flickor.
Citera
2019-09-28, 00:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Hoppas han förtjänar en smärtsam död. Jävla pedofiler som går på små flickor.

Nja, man är en hebrefil om man gillar tonårstjejer.
Pedofiler är intresserade av småbarn.(som inte är i närheten av puberteten).
Citera
2019-09-28, 00:35
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Med tanke på hans utseende kan han nog drömma vidare om ett vidlyftigt
ömsesidigt frivilligt sexliv med någon normal funtad vuxen kvinna.
Citera
2019-09-28, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nja, man är en hebrefil om man gillar tonårstjejer.
Pedofiler är intresserade av småbarn.(som inte är i närheten av puberteten).

Same shit, different name😡
Citera
2019-09-28, 01:48
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen444
Verkligen inte. Det ena är sexuellt mogna tjejer som män är programmerade att reagera på det andra är oskyldiga varelser som alla är programmerade att beskydda.

Det är fullständigt naturligt för män upp över 40års åldern att reagera på en sexig 18åring. Även 17, 16 och 15 åringar kommer få samma reaktioner. Störst andel 18åringar, och sen fallande andelar då ju yngre tjejerna blir desto mindre andel är mogna.

Titta gärna på avsnittet av Seinfeld där han och George stirrar på brösten på en tjej som nyss var 14. Problemet i serien är inte att de stirrade, det är helt naturligt förklarar dem, problemet är att tjejens pappa såg det.

Självklart finns det 15, 16, 17 åringar som är barn också, men ju äldre de är desto mindre andel. Så ja, mitt svar är att det hela beror på vilken tjej det är, men att det är stor skillnad på att dras till tonåringar och att vara attraherad av 7 åringar.
Citera
2019-09-28, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen444

Nej det är för fan jävligt stor skillnad även om det senare så klart är i högsta grad förkastligt.
Citera
2019-09-30, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necris
Verkligen inte. Det ena är sexuellt mogna tjejer som män är programmerade att reagera på det andra är oskyldiga varelser som alla är programmerade att beskydda.

Det är fullständigt naturligt för män upp över 40års åldern att reagera på en sexig 18åring. Även 17, 16 och 15 åringar kommer få samma reaktioner. Störst andel 18åringar, och sen fallande andelar då ju yngre tjejerna blir desto mindre andel är mogna.

Titta gärna på avsnittet av Seinfeld där han och George stirrar på brösten på en tjej som nyss var 14. Problemet i serien är inte att de stirrade, det är helt naturligt förklarar dem, problemet är att tjejens pappa såg det.

Självklart finns det 15, 16, 17 åringar som är barn också, men ju äldre de är desto mindre andel. Så ja, mitt svar är att det hela beror på vilken tjej det är, men att det är stor skillnad på att dras till tonåringar och att vara attraherad av 7 åringar.

För MIG är det same shit, MIN åsikt! Jag tycker det är lika vidrigt att en vuxen person intresserar sig för mindre barn vs större barn även om åldern kan gradera exakt hur vidrigt det är såklart. Under 18 år = barn i lagens mening och det borde tas hänsyn till av de äckel som inte förstår bättre. Att dras till någon yngre VUXEN däremot är en helt annan sak, även om gubbsjuka o dyl är rätt äckligt det också 🙈
Citera
2019-09-30, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warulv
Nej det är för fan jävligt stor skillnad även om det senare så klart är i högsta grad förkastligt.

För MIG är det same shit, MIN åsikt! Jag tycker det är lika vidrigt att en vuxen person intresserar sig för mindre barn vs större barn även om åldern kan gradera exakt hur vidrigt det är såklart. Under 18 år = barn i lagens mening och det borde tas hänsyn till av de äckel som inte förstår bättre. Att dras till någon yngre VUXEN däremot är en helt annan sak, även om gubbsjuka o dyl är rätt äckligt det också 🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in