2019-09-25, 06:15
Medlem
Hej

Har ni sett filmen Solsidan, inte serien? I en scen är Ove Sundberg och hans fru hos läkaren och får veta att de kommer behöva en spermiedonator, direkt efter börjar en scen där Schyffert är i skogen och springer och kommer hem och möts av paret Sundberg. När den scenen är över så börjar en ny scen där Schyffert kommer in i köket och berättar för Skäringer om Sunbergparets fråga.

I hela scenen där han kommer hem ser man hans nedre del som är väldigt smal och ändå kurvig på något sätt, rumpan sticker ut, låren mycket smala och ändå runda på nåt sätt, också kurvig under knäna. Scenen efter som börjar med att han kommer in i köket med Skäringer och berättar om parets fråga, den scenen börjar med att man ser att han har en riktigt stor kurva på insidan av vaden, alltså den delen av benen som börjar under knäna.

Jag är kvinna och tycker att den nedre delen av Schyffert i de två scenerna vore drömmen för mig att få, jösses va snyggt för båda byxor och kjolar. Hur tränar man sig till det? Eller handlar det enbart om gener och jag skulle aldrig få det att se ut så där? Min fråga är om där fötterna slutar tills där magen börjar, alltså varken själva fötterna/magen. Däremot allt däremellan så som rumpa/lår/vader.
Citera
2019-09-25, 06:19
Medlem
Negressdrottningens avatar
Säg aldrig igen att du är en kvinna som vill se ut som Henrik Schyffert för då är det nog enbart invandrare kvar i kategorin "Män som kan tänkas knulla dig".
Citera
2019-09-25, 06:24
Medlem
Sådana ben kan man få på många olika sätt.
Citera
2019-09-25, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Sådana ben kan man få på många olika sätt.

Några exempel?
Citera
2019-09-25, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agendas
Några exempel?

Börja träna benen med styrketräning till exempel. Ta gärna hjälp av en tränare för snabbast resultat. Det går att nå på så många sätt. Men oftast kommer det naturligt då de flesta har har kropp som speglar ens livsstil. Tex ska han du syftar på vara en friluftsliv/hälsoguru. Det går snabbt men är kanske en uppoffring att få den kroppen. Speciellt att behålla den om du inte har intresset av livsstilen du benöver hålla livet ut för att fortsätta se ut så.
Sen är det en överdriven karaktär. Men om du börjar jobba nåt målet kommer du förstå vad jag syftar på.
Skådespelare som går upp i muskler för en roll förblir inte sådana, utan det är tex The Rock, Van Dame, Schwarzenegger som förblir muskulösa och de hade ju träning som livsstil.
Senast redigerad av MRZnr1 2019-09-25 kl. 07:25.
Citera
2019-09-25, 07:39
Medlem
Schyfferts kropp sexig? Hahahahahaha
Citera
2019-09-25, 07:57
Medlem
Dwight.Schrutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Börja träna benen med styrketräning till exempel. Ta gärna hjälp av en tränare för snabbast resultat. Det går att nå på så många sätt. Men oftast kommer det naturligt då de flesta har har kropp som speglar ens livsstil. Tex ska han du syftar på vara en friluftsliv/hälsoguru. Det går snabbt men är kanske en uppoffring att få den kroppen. Speciellt att behålla den om du inte har intresset av livsstilen du benöver hålla livet ut för att fortsätta se ut så.
Sen är det en överdriven karaktär. Men om du börjar jobba nåt målet kommer du förstå vad jag syftar på.
Skådespelare som går upp i muskler för en roll förblir inte sådana, utan det är tex The Rock, Van Dame, Schwarzenegger som förblir muskulösa och de hade ju träning som livsstil.
Wow, så många ord men ingenting får du sagt överhuvudtaget. Jag har aldrig sett ett så meningslöst inlägg förut.
Citera
2019-09-25, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwight.Schrute
Wow, så många ord men ingenting får du sagt överhuvudtaget. Jag har aldrig sett ett så meningslöst inlägg förut.

Toalett-läsning med andra ord. Då håller jag inte med dig och sen var det inte ens till dig haha
Senast redigerad av MRZnr1 2019-09-25 kl. 08:43.
Citera
2019-09-25, 08:59
Medlem
LoversInJapans avatar
Hahahaha, det här var det sjukaste
Citera
2019-09-25, 09:48
Medlem
CassandraCs avatar
måste ju vara en trolltråd, herregud
Citera
2019-09-25, 23:51
Medlem
Kanske för en man är det inte världssnygg, men som jag skrev så är jag kvinna. För mig som kvinna är hans nedre kroppsdel väldigt snyggt båda med kjolar och byxor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in