Citat:
Ursprungligen postat av
PrivateBusiness
Stor humor från Trump när han under debatten uppmanade Ryssland att överlämna Hillarys försvunna e-poster. Det var efter Wikileaks publicerat DNC:s hackade e-postserver. En psykopat som Schiff förstår inte humor, ironi och satir. Trump citat: "I love Wikileaks"
Javisst är han stor humor. Men han är ju en underhållare i botten. Han trivs med att vara stjärnan i alla sammanhang. Jag tycker att USA:s president borde vara allvarlig eftersom livet är som det är. Det är ju mening att han ska delge de dokument som i impeachmentfrågan för att lösa det problemet så snart som möjligt. Jag tycker även att han borde låta sina närmaste män vittna också för att lösa det här så snabbt som möjligt. Förstår inte varför han twittrar 100 twitter om dagen i stället för att lösa problem och sätta igång och jobba med infrastruktur och muren och billigare och bättre sjukvård för ALLA.
Bara det att han inte gör det, gör mig mycket misstänksam om vad som egentligen har pågått eftersom han inte vill lösa det och jobba för det amerikanska folket.