Citat:
Ursprungligen postat av
E.R.
Kan inte vara många som använder den appen nuförtiden? Den var ju populär typ 2011-2014. Tror som ovanstående att appar som t.ex Snapchat och messenger redan ersatt den.
Wicr tror jag också tagit över då man är helt anonym där med.