Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Jag skulle tro att jag utför ca 10-20 modereringsåtgärder/dygn i det forumet. Vilket är förhållandevis mycket, bara den senaste veckan så har jag delat ut ett flertal varning och banningar p.g.a. inlägg från dopingforumet. Så att säga att jag är inaktiv är nog inte riktigt rättvist. Saken är bara den att du inte ser modereringsåtgärderna.
Däremot så har jag varit ganska inaktiv i debatterna på sistonde. Dels p.g.a. av att jag är ganska trött på alla fjortisar som postar korkade inlägg men också p.g.a. att jag har haft en del att stå i privat.
Nej att skriva att du är inaktiv är inte rättvist, tror inte att jag gjorde det heller.
Kanske lämna ett spår så man ser att du gjort åtgärderna? tror det skulle hjälpa lite också så folk ser liter mer vad som är utanför ramarna, eller vad tycker du?
Och sen det men att du inte är med i debatterna har jag stor förståelse för.
Alla fjortisar som du påpekade kan tänka mig att dem flesta är rätt trötta på dem, så borde man inte göra någonting åt det? Som du säger du har tröttnat, skulle inte även du vilja ha en bättre stämning på forumet och del ta i dem lite mer "begåvade" debatterna?
Sen har vi Capone, vad har hänt med honom? har inte sätt ett livstecken på ett tag nu. Helt klart bör man göra något för att slippa alla dessa korkade inlägg.