Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir
Har du sett den grabben? Jag såg honom i en dokumentär om Guantanamo för ett tag sen: Helt jävla apatisk. Tom, glansig blick och inte ett ord från käften.
Det skulle nog inte bli allt för mycket underhållning där.
Mitt förslag:
Tjock-Steffe!
Ahfan, de kan jag tänka mej.. Sitta på Guantanamo är nog ingen höjdare, man blir nog sådär..
Fast vad jag gillar med Ett Herrans Liv är att Fredrik & Filip har en helt ny vinkel på sina intervjuver som jag vågar säga är helt ny för svensk TV.
Jag vet att vissa sitter och garvar genom hela programmen, men de gör inte jag, jag tycker det mest är intressant att se folk intervjuvas i ett jordnära perspektiv, därför vore de grymt om de testade nån helt ny och oväntad person att intervjuva, och Tjock-Steffe vore ju absolut en sån!! =)
Asså programmet är ju roligt, jag garva ju åt sketcherna o så.
Å när Kjelle skällde ut Tom Hjelte igår var en riktig höjdare!! Hahah! Kommer ihåg Tom Hjelte från Aftonbladet Puls, en bilaga som kom på fredagar, jag köpte den enbart för han va med, Hjelte var grym faktiskt!
Brukade testa nån ny grej varje vecka som var roligt att läsa, och hans innelista var jävligt rolig, betydligt roligare än ägget Virtanens iaf..