Förresten.. var detta sista avsnittet? Kommer det en ny säsong?
Sista avsnittet är väl nästa vecka med Kjell Bergqvist, ska bli riktigt kul att se. Förhoppningsvis blir det väl en ny säsong, men dom har säkert inte bestämt det ännu. Först kommer ju en ny säsong av "100 Höjdare".
PIFF & PAFF !!!!!!!!!!! Haha...var inte det två porrtidningar som fanns på 70-talet? Arne...vilken snubbe, alltså. Han verkade rätt slirig. "Femtio år i hetluften på Sveriges televison".
Vill minnas att de spelar "First day of my life" med Bright Eyes för en gäst i något utav avsnitten, men jag hittar faan inte! Har alla avsnitten och har lyssnat på alla låtarna, men hittar inte.
Skall bli kul med Kjell Berqvist i nästa program, en liten favorit som man har. Tycker att han nog är en av Sveriges bästa skådisar, och så bor han ju bara ett stenkast härifrån oxå
Vill minnas att de spelar "First day of my life" med Bright Eyes för en gäst i något utav avsnitten, men jag hittar faan inte! Har alla avsnitten och har lyssnat på alla låtarna, men hittar inte.
Hjälp mig!
Det är antingen Lill-Babs eller Kicki Danielsson, rätt säker på Kicki.
Kvällens avsnitt måste vara det mest hypade avsnittet av Ett Herrans Liv någonsin känns det som. Både på diverse forum och bland mina vänner har man hört hur folk frågat när det är dax för Kjell Berqvist, sen avsnitt 1 ungefär.
Hoppas det håller upp till förväntningarna. Det sista avsnittet för den här säsongen tydligen.
Kjelle var väl redigt förbannad på F&F när dom la ut Tommy Körbergs mobilnummer i tv för några år sedan. Ska bli spännande att se om de berör ämnet ikväll
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!