2006-04-29, 23:50
Medlem
Det må vara så att Göran P rent politiskt är djävulen själv, men jag tror ingen annan av de svenska partiledarna hade klarat detta lika bra.
Citera
2006-04-29, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias1984
Det må vara så att Göran P rent politiskt är djävulen själv, men jag tror ingen annan av de svenska partiledarna hade klarat detta lika bra.

Enda jag kan tänka mig är KD:s Hägglund. Han kan få till det ibland med sina skämt.
Citera
2006-04-30, 10:49
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Enda jag kan tänka mig är KD:s Hägglund. Han kan få till det ibland med sina skämt.

Ja han har humor, han är också den enda jag kan tänka mig som skulle klara det här lika bra.
Citera
2006-05-01, 02:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Ja han har humor, han är också den enda jag kan tänka mig som skulle klara det här lika bra.
Han han humor?! Å fan.
Citera
2006-05-02, 00:54
Medlem
-Q-s avatar
Har sätt alla tre avsnitten på raken nu - väldigt bra för att vara intervju program.
Inte lika bra som resterande F'n'F-program men helt ok.
Hoppas mer på en ny säsong av Grattis världen nästa gång de gör något.

Vill ha mer fylla och odrägligheter från dem

OT: Lite roligt att på flashback - de arbetslösas och bidragstagarnas mekka - är alla höger politiskt sätt....eller så är det bara att folk inte vågar säga att de röstar på sossarna. (Nu har de ju Bodström så det skulle aldrig bli sossarna för min del heller, men endå)
Citera
2006-05-02, 10:46
Medlem
PatrikAs avatar
riktigt skönt program, som vanligt när Filip och Fredrik gör något i tv. dom har en bra mix av gäster också, tommy körberg och frank är riktigt sköna snubbar. gillar när Filip får råd av frank hur man ska fälla en sur kärring i humlegården.. filip tar sats och skriker "din jääävla fitta!" och glidtacklar henne. haha
Citera
2006-05-02, 11:25
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Han han humor?! Å fan.

Såg på nyheterna för några månader sedan när de var något blått sammanträde och de fick frågan vem som skulle bli statsminister och Hägglund säger på en gång: "Det blir jag" och river ner en del skrattsalvor. Det tyckte jag var kul.
Citera
2006-05-02, 16:17
Medlem
GhostSmokers avatar
Vet någon vem som står på tur ? (som gäst)
Citera
2006-05-02, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhostSmoker
Vet någon vem som står på tur ? (som gäst)

Nästa gäst är Dr. Alban
Citera
2006-05-02, 20:18
Medlem
Y0dAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimpen
Nästa gäst är Dr. Alban

S
T
A
B
I
L
T
!
Citera
2006-05-03, 16:45
Medlem
Phillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimpen
Nästa gäst är Dr. Alban

kommer bli ett sjukt roligt programm tror jag...
Citera
2006-05-04, 16:11
Medlem
När Filip i senaste avsnittet körde en massa hesa "Hej Hej", vad menades då? Måste ha missat det. Hoppas på ett riktigt bra avsnitt ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in