• 2
  • 3
2006-03-14, 21:00
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mines
läste för ett tag sen en intervju med nikki sixx (80tals rockstjärna), där en av frågorna var om det fanns något ställe på hans kropp som inte hade stickmärken.
han svarade då bla att han aldrig blev så hardcore att han sköt i ögat, men annars överallt.

låter som han försöker vara ironisk, jag slår vad om att han skrattade efter att han sa det. eller iaf flinade. fattar la vem som hälst änna

ex. om man frågar någon vilka platser han har besökt, & han svarar "över allt förutom på mars" - så betyder inte det att man kan åka till mars.

förövrigt tror jag inte på skuta "i" ögat-tramset. thats final.
Citera
2006-03-15, 00:15
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
låter som han försöker vara ironisk, jag slår vad om att han skrattade efter att han sa det. eller iaf flinade. fattar la vem som hälst änna

ex. om man frågar någon vilka platser han har besökt, & han svarar "över allt förutom på mars" - så betyder inte det att man kan åka till mars.

förövrigt tror jag inte på skuta "i" ögat-tramset. thats final.
han tillade direkt efter att han hade skjutit i dicken, vilket gav ett litet "men jag var nästan där" intryck. men vafan, jag undrade bara om det gick, handlade inte om nikki sixx hade varit kapabel att göra det eller inte.

den som inget frågar får inget veta? om man inte testar själv dvs, fast det verkar ju inte vara någon höjdare
Citera
2006-03-15, 01:02
Medlem
canibuss avatar
vilken syn om ngn horsare sätt och försökte skjuta i ögat.

Har inte fått ngn i själva ögongloben men väll en i huden över som ligger över ögat i stängt läge, jävligt scary och ont som fan.
Citera
2006-03-15, 13:33
Medlem
REEEETAAARDs avatar
*** Vaults of MeOW note - Intraocular or Testicular Injection are extremely dangerous routes of injesting 5-MeO-W, and should never be attempted by anyone ***
Citera
2006-04-02, 00:03
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frangster
Går det att skjuta i snoppen. Torde inte de vara ganska effektivt när man har booner?

Jag missbrukar ej droger, så frågan är väl mindre seriös..

Det beror väl på, hur välutrustad man är... skjuter man i armen, så är det ju bara att lossa på stasbandet, när venen är full, men ståndet bestämmer liksom självt och man skulle inte heller få kicken förrän efteråt.
Citera
2006-05-31, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeopleShit
Alltså seriöst, vem vill sticka in en nål i ögat och pressa ut
massa vätska ?

Jag, det är fett tungt!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera