2019-09-20, 12:42
Medlem
bunjackens avatar
Hej är en kille på 26 år som brukar roa mig med att rita hakkors på urdruckna mcdonalds muggar skriver även ord som abort, straff, hora, slyna, sissy missbruk m,m är det friskt att göra så brukar även flina åt det? Har även gjort en pizza framför familjen där jag skrev fitta med sparrisen.
Citera
2019-09-20, 12:52
Medlem
Kan du skriva?
Citera
2019-09-20, 14:14
Medlem
BMGAJWUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
Hej är en kille på 26 år som brukar roa mig med att rita hakkors på urdruckna mcdonalds muggar skriver även ord som abort, straff, hora, slyna, sissy missbruk m,m är det friskt att göra så brukar även flina åt det? Har även gjort en pizza framför familjen där jag skrev fitta med sparrisen.

Låter kul, jag hejar på dig!

Skriv Hitler did nothing wrong på ditt jobb någonstans!
Citera
2019-09-20, 15:34
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMGAJWUN
Låter kul, jag hejar på dig!

Skriv Hitler did nothing wrong på ditt jobb någonstans!

Haha har tyvärr inget jobb men i skolan så använde jag snusettiker och gjorde hakkors på en tysk tjejs skåp hon blev rasande
Citera
2019-09-20, 17:28
Medlem
Låter som att du inte kommit ur tonåren än och bara är väldigt omogen. Du får väl en höger på hakan snart så kanske du inser att du inte är ett liten skitunge fortfarande, väx upp idiotjävel.
Citera
2019-09-20, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
Haha har tyvärr inget jobb men i skolan så använde jag snusettiker och gjorde hakkors på en tysk tjejs skåp hon blev rasande

Haha faaaan så sköön asså, helt galen e du!

Förståndshandikappad?
Citera
2019-09-20, 18:15
Medlem
Hakkors är vackra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in