2022-08-09, 12:58
Medlem
Homoaktivists avatar
Varför leker han Zlatan?
Citera
2022-08-09, 16:56
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Varför leker han Zlatan?

För han är en clown, wannabe och vill använda ett koncept som fungera på Zlatan. Problemet är att Håland är en beta och den påhittade tuffa flippiga stilen klär inte honom.
Citera
2022-08-09, 18:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Varför leker han Zlatan?
Jag har oxå märkt detta
Citera
2022-08-09, 18:20
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
För han är en clown, wannabe och vill använda ett koncept som fungera på Zlatan. Problemet är att Håland är en beta och den påhittade tuffa flippiga stilen klär inte honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag har oxå märkt detta

Ja alltså Zlatan har ju klass på sin attityd, Håland känns bara som en pojke som leker tuff på skolgården.
Citera
2022-08-09, 18:33
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gistgucker
Vet ej hur du resonersr men killen får all uppmärksamhet pga målen han skottat in i norge österrike tyskland och nu vad det verkar i england. Finns gott om svenska spelare som fått massa uppmärksamhet och stora inkomster trots att de inte presterat ngt nämnvärt. Guidetti Berg Isak osv.

Att Erling blev interjuad efter senaste fighten beror på att han utsågs till man of the match och de intervjuas alltid.
Nu missade du poängen dock. Inget konstigt i att han uppmärksammas, eller blir intervjuad efter matchen. Snarare hur han handskas med den. Hans dubbla "shit" kändes så väldigt tillgjort. Han visste att det skulle ge rubriker och spridas på twitter. Samma sak med hans målgester. Han gör till sig. Allt för att generera mer uppmärksamhet. För att generera klick på twitter. Som Pogba och hans målgester, frisyrer. Finns inget genuint bakom det utan allt är ett spel för marknadsföring.

Så jag uppfattar honom iallafall. Sen vet jag inte vad jämförelsen med en mass värdelösa Svenska spelare hade med saken och göra. Dom är ju inte ens i närheten av Haaland för att ens jämföras med. Varken fotbollsmässigt eller hur dom är. Eller jo kanske Guidetti på en mindre skala, även om han själv verkar tro han står högre i kurs än han gör.
Citera
2022-08-09, 19:30
Medlem
Vilket jävla Haaland hat alltså. Snubben är ett monster. Gör han 35 mål denna säsong hittar ni nåt nytt att gnälla på. Hans näsa, eller hans stora kuk.

Hade han varit svensk hade ni bytt kalsonger 4 ggr om dagen
Citera
2022-08-09, 20:04
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Vilket jävla Haaland hat alltså. Snubben är ett monster. Gör han 35 mål denna säsong hittar ni nåt nytt att gnälla på. Hans näsa, eller hans stora kuk.

Hade han varit svensk hade ni bytt kalsonger 4 ggr om dagen

Är väl ingen som direkt hatar honom eller påstår att han är dålig?
Citera
2022-08-09, 23:41
Medlem
Citat:
Är väl ingen som direkt hatar honom eller påstår att han är dålig?
Det är ju ett jävla gnäll och bullshit. Du är ju en av dom.
Citera
2022-08-10, 08:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Nu missade du poängen dock. Inget konstigt i att han uppmärksammas, eller blir intervjuad efter matchen. Snarare hur han handskas med den. Hans dubbla "shit" kändes så väldigt tillgjort. Han visste att det skulle ge rubriker och spridas på twitter. Samma sak med hans målgester. Han gör till sig. Allt för att generera mer uppmärksamhet. För att generera klick på twitter. Som Pogba och hans målgester, frisyrer. Finns inget genuint bakom det utan allt är ett spel för marknadsföring.

Så jag uppfattar honom iallafall. Sen vet jag inte vad jämförelsen med en mass värdelösa Svenska spelare hade med saken och göra. Dom är ju inte ens i närheten av Haaland för att ens jämföras med. Varken fotbollsmässigt eller hur dom är. Eller jo kanske Guidetti på en mindre skala, även om han själv verkar tro han står högre i kurs än han gör.

Jamen va fan Erling kan väl inte rå för att instagram finns? Skall han som konservativ kristen norsk sluta med instagram?

Han e så stor nu att tom journalister skriver om vad han gör på instagram

Källa

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/RrJQrW/haaland-uppmarksammade-ifk-goteborgs-varvning

Mino såg alltid till att spelarna fick ut max och att de inte lurades. Detta var ju minos lyckokast med zlatan då mff knullat zlatan hårt.

Erling ser helt enkelt ut att dra in max av vad han kan. Helt rätt. Dessutom verkar han ju ha psyket för att klara av pengarna skriverier osv och ändå kunna prestera på planen. Detta har ju neymar och messi haft klara problem med tex.

Erlings farsa e troligen bra som rådgivare
Citera
2022-08-17, 00:26
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ja alltså Zlatan har ju klass på sin attityd, Håland känns bara som en pojke som leker tuff på skolgården.

Sh*t det finns alltså några svenskar som faktiskt gillar Zlatan med sin vidriga attityd och fula framtoning. Utroligt. Det hade jag inte trott.

Har alltid ogillat den tomten, för han överdriver att han har så j*vla hög självkänsla. För mig känns det fake, eller överkompenserande på något sätt. Sen ganska ful också.

Läs bara här (under) vicket stolpskott han är, han har något psykisk fel med sig. Sen ganska ful också.
Zlatan Ibrahimovic ‘threatened to kill anyone who talked to him’ and boasted of ‘300 million in bank’ in team-mate rant
https://www.thesun.co.uk/sport/football/11431387/zlatan-ibrahimovic-kill-rant-boast-galaxy/

Haaland ser egentligen ut som en vit neger. Om man tänker så, så blir ju Zlatan helt klart fulare.
Citera
2022-08-17, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsloRbastFTrest
Läs bara här (under) vicket stolpskott han är, han har något psykisk fel med sig. Sen ganska ful också.
Zlatan Ibrahimovic ‘threatened to kill anyone who talked to him’ and boasted of ‘300 million in bank’ in team-mate rant
https://www.thesun.co.uk/sport/football/11431387/zlatan-ibrahimovic-kill-rant-boast-galaxy/

Du kanske inte ska tro på allt du läser i The Sun...
Citera
2022-08-17, 10:45
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsloRbastFTrest
Sh*t det finns alltså några svenskar som faktiskt gillar Zlatan med sin vidriga attityd och fula framtoning. Utroligt. Det hade jag inte trott.

Har alltid ogillat den tomten, för han överdriver att han har så j*vla hög självkänsla. För mig känns det fake, eller överkompenserande på något sätt. Sen ganska ful också.

Du hjälper inte Haaland med att sjunka till samma låga nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in