2019-09-19, 23:25
Medlem
Hej

Jag snusar mestadels General Portion. Var och köpte en stock häromdagen. Jag tycker att den har en lite annorlunda smak mot innan. Är det fler än jag som tycker så?
Citera
2019-09-19, 23:29
Medlem
Lowlyfes avatar
Damn, säg inte att dom flippat med receptet på Generalen.. Kastade mig över deras hemsida och Twitter i ren panik för att försöka forska fram något men inga skriverier om receptändring fann jag. Ifall du marknadsför General för att öka försäljningen har du nog lyckats då jag troligen måste köpa en färsk dosa och prova. Hur färsk är din dosa?
Citera
2019-09-19, 23:32
Medlem
Tillverkad 2019-07-26,
Bäst före 2019-12-13
Citera
2019-09-19, 23:33
Medlem
De har väl anpassat smaken för tjejer då portionssnus är för just tjejer. Prova lössnus om du vill ha för män. Körde själv med grov när jag snusade.
Citera
2019-09-19, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
De har väl anpassat smaken för tjejer då portionssnus är för just tjejer. Prova lössnus om du vill ha för män. Körde själv med grov när jag snusade.

Det tycker jag väl är lite att ta i... och stödda sig...
Jag har snusat mycket lössnus också, så jag vet det väl, hurdant det är.
General Portion är för båda könen, det är min åsikt.
Citera
2019-09-19, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Damn, säg inte att dom flippat med receptet på Generalen.. Kastade mig över deras hemsida och Twitter i ren panik för att försöka forska fram något men inga skriverier om receptändring fann jag. Ifall du marknadsför General för att öka försäljningen har du nog lyckats då jag troligen måste köpa en färsk dosa och prova. Hur färsk är din dosa?

Din då?
Citera
2019-09-20, 00:02
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.beiga.kunden
Din då?

Har en Ettan lös nu, ingen Gnrl porte tyvärr. Du fick mig dock sugen att köpa en bara för att testa!
Citera
2019-09-20, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Har en Ettan lös nu, ingen Gnrl porte tyvärr. Du fick mig dock sugen att köpa en bara för att testa!

OK! Gör så och återkom med din bedömning
Citera
2019-09-20, 05:27
Medlem
Negressdrottningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.beiga.kunden
OK! Gör så och återkom med din bedömning
Snusade en Generaljävel för bara några dagar sedan och den var okej. Också producerad i Juli tror jag.
Citera
2019-09-20, 05:54
Medlem
Masajens avatar
Jag känner ingen skillnad mot tidigare och min dosa är tillverkad i början av sept.
Citera
2019-09-20, 16:42
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Oj vilken tuffing du är... Det är 18-årsgräns på Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in