2019-09-21, 21:03
Medlem
Förstår inte hur detta kan bli så stort. Det är en jävla 60års fest för idioter , låt dem hållas.
Citera
2019-09-21, 21:06
Medlem
pinger99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunpalm
Förstår inte hur detta kan bli så stort. Det är en jävla 60års fest för idioter , låt dem hållas.

Mycket PR för bindan och samtidigt är det julafton för alla som vill smutskasta M-KD-L.
Win-Win...

(ja... varför det är så stort här på Fb kan man ju fråga sig)
Citera
2019-09-21, 21:11
Medlem
De kommer inte att dömas för mutbrott men det är intressant om de först anmält ledighet till talmannen för ev arvodesavdrag.
Citera
2019-09-21, 21:17
Medlem
Jag tror att de flesta av oss har ett bättre liv än dessa så kallade kändisar. Dom måste hora ut sig till pressen för att inte bli bortglömda. Har man en hyfsad inkomst och en bra familj behöver vi inte avundas dessa halvmänniskor. De flesta av oss är så mycket bättre.
Citera
2019-09-21, 21:24
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
De enda som faktiskt kan göra något åt skiten var varken inbjudna eller ville komma.

Nej det är sant, jag missade att skriva det. Jimmie ville definitivt inte komma på detta spektakel. Han är upptagen i riksdagen.
Citera
2019-09-21, 21:38
Medlem
Till skillnad från när Mona (S)ahlin reste privatjet och spenderade pengar på skattebetalarnas bekostnad så är det här en privat fest.

Det finns inget som helst problem med att politiker och andra medborgare deltar på en privat födelsedagsfest vare sig den utspelar sig i Motala eller i Tel Aviv.

Alla avundsjuka människor (t.ex. journalister) kan själva skapa ett företag och tjäna pengar som Bindefeld.
Det är tillåtet i Sverige och i andra demokratiska länder.
Citera
2019-09-21, 21:54
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyJoe
Till skillnad från när Mona (S)ahlin reste privatjet och spenderade pengar på skattebetalarnas bekostnad så är det här en privat fest.

Det finns inget som helst problem med att politiker och andra medborgare deltar på en privat födelsedagsfest vare sig den utspelar sig i Motala eller i Tel Aviv.

Alla avundsjuka människor (t.ex. journalister) kan själva skapa ett företag och tjäna pengar som Bindefeld.
Det är tillåtet i Sverige och i andra demokratiska länder.
Om riksdagens ledamöter åker på lyxsemester på betald tjänstetid är det en angelägenhet för skattebetalarna och de som röstat på judehororna. Det här är ingen privat fest, det är en mutbjudning för korrupta politiker som sålt sig åt juden.
Citera
2019-09-21, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Om riksdagens ledamöter åker på lyxsemester på betald tjänstetid är det en angelägenhet för skattebetalarna och de som röstat på judehororna. Det här är ingen privat fest, det är en mutbjudning för korrupta politiker som sålt sig åt juden.

Hur får du in Juden (Die Evige Juden, som nazisterna sa) i detta? Är det att festen råkar gå av stapeln i Tel Aviv? Tidigare har Bindefeld haft sina jämna födelsedagar i Grekland och Mallorca.
Citera
2019-09-21, 21:59
Medlem
Jofs avatar
Vet inte varför, men känner också att detta är lite äckligt. Att det till och med får mig att associera till horeri.
Jag skulle nog tackat nej om jag blivit bjuden. Även om jag känt Bindan. Skulle undrat: VARFÖR?
Men jag är rätt mån om min integritet. På gott och ont.
Citera
2019-09-21, 22:00
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hur får du in Juden (Die Evige Juden, som nazisterna sa) i detta? Är det att festen råkar gå av stapeln i Tel Aviv? Tidigare har Bindefeld haft sina jämna födelsedagar i Grekland och Mallorca.
Kan bero på att Bindefeld är en jude.
Citera
2019-09-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
Det folk (allas fäder) som migrerade från Afrika var mörkhyade och hade blå ögon. De av dessa människor som förflyttade sig upp mot dagens ryssland utvecklade ett ljusare pigment.
Religion: Religionerna Judendom, Kristendom och Islam har alla sin grund i Abraham de är s.k. abrahamistiska relegioner.

Jo absolut alla tre religionerna grundar sig i Abraham men de flesta kristna och muslimer idag härstammar inte från Abraham (endast araberna) vi diskuterade blodslinjer inte religionerna.. Nu går vi lite väl OT här känner jag men vart har du läst att de hade blåa ögon?
Citera
2019-09-21, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
asg, säkert bara en slump att det blev Tel Aviv.

Bindefelds tidigare jämna födelsedagar har firats i Grekland och på Mallorca, med liknande stora fester. Är dessa också judefästen, infiltrerade av den otäcke Die Juden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in