2019-09-17, 16:46
Medlem
valleros avatar
Jag ville gå tillbaka och kolla mina tidigare inlägg och finner att inga finns sparade från innan 2017. Mina startade ämnen finns kvar från början (tror jag - de går tillbaka ytterligare 10 år iaf).
Varför är det så?
Sorry om jag missat info om detta men har sökt förgäves i Flashbacks forum och hittar inget.
Citera
2019-09-17, 16:51
Medlem
Havenheavens avatar
1000 inlägg max
Citera
2019-09-17, 17:10
Medlem
valleros avatar
Ok, tack för info.
Citera
2019-09-17, 17:16
Medlem
Neroxxs avatar
Det man kan göra är att se startade inlägg, dessvärre är det inte alltid det man vill åt och det finns som sagt en begränsning på hur många av "mina inlägg" man kan se.
Citera
2019-09-17, 18:07
Medlem
valleros avatar
Det är väl en rent teknisk begränsning i forumformatet Fb använder får man anta.
Synd dock, man kan ju inte komma ihåg alla trådar man postat i och det är rätt kul att se hur man hela tiden bara hade rätt i allt!
Citera
2019-09-17, 18:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Jag ville gå tillbaka och kolla mina tidigare inlägg och finner att inga finns sparade från innan 2017. Mina startade ämnen finns kvar från början (tror jag - de går tillbaka ytterligare 10 år iaf).
Varför är det så?
Sorry om jag missat info om detta men har sökt förgäves i Flashbacks forum och hittar inget.

Du kan söka på specifika forumdelar för att hitta inlägg äldre än just dina senaste 1000.
Citera
2019-09-17, 18:20
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Det man kan göra är att se startade inlägg, dessvärre är det inte alltid det man vill åt och det finns som sagt en begränsning på hur många av "mina inlägg" man kan se.

Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Du kan söka på specifika forumdelar för att hitta inlägg äldre än just dina senaste 1000.
Jepp alla trådar finns kvar, alla inlägg likaså. Men man kan bara använda sökfunktionen "Mina inlägg" för att se de senaste tusen inläggen.
Citera
2019-09-17, 18:26
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Jepp alla trådar finns kvar, alla inlägg likaså. Men man kan bara använda sökfunktionen "Mina inlägg" för att se de senaste tusen inläggen.

Det är tyvärr ett problem som uppmärksammats många gånger.
Citera
2019-09-17, 18:34
Medlem
valleros avatar
Citat:
Det är tyvärr ett problem som uppmärksammats många gånger.
Ett artigt sätt att säga att jag postat en idiottråd!
Sorry jag borde noterat detta tidigare men är ibland lite disträ.
Citera
2019-09-17, 18:43
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ett artigt sätt att säga att jag postat en idiottråd!
Sorry jag borde noterat detta tidigare men är ibland lite disträ.

Nej, det var inget nedvärderande mot dig. Förlåt om du tog det så.

Menar bara att det tagits upp förr (och det är svårt att söka på just det) och ingen bra lösning finns utan den lilla workaround jag nämnde.

Sedan kan du ju alltid söka på datum i avancerad sök också. Eller är jag än mer oartig då om jag poängterar det?
Citera
2019-09-17, 19:14
Medlem
valleros avatar
Citat:
Nej, det var inget nedvärderande mot dig. Förlåt om du tog det så.

Menar bara att det tagits upp förr (och det är svårt att söka på just det) och ingen bra lösning finns utan den lilla workaround jag nämnde.

Sedan kan du ju alltid söka på datum i avancerad sök också. Eller är jag än mer oartig då om jag poängterar det?
Jag är inte förnärmad alls! Jag insåg att jag kollat upp detta förut men glömde bort det för stunden. Så jag var lite självironisk vilket är svårt att förmedla i text. Jag klappade mig själv i pannan liksom.
Det var ett artigt svar! Jag menade det!
Citera
2019-09-17, 19:29
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Jag är inte förnärmad alls! Jag insåg att jag kollat upp detta förut men glömde bort det för stunden. Så jag var lite självironisk vilket är svårt att förmedla i text. Jag klappade mig själv i pannan liksom.
Det var ett artigt svar! Jag menade det!

Tack, då är vi på speaking terms. Ville som sagt inte förnärma, bara hjälpa.

Ha en fortsatt trevlig tisdag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in