• 2
  • 3
2019-09-17, 21:38
Medlem
gayisnotokays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Snyggt jobbat!

Win-win, pervot fick sitt lystmäte och du fick pengar utan att behöva trycka upp hockeyklubban i dig själv.

Har du sett avsnittet av beavis&butthead när de ringde till en telesex-kärring och de ville att hon skulle sitta på telefonluren?

Har nån begärt att du ska sitta på luren?
Nope, sorry för svaret
2019-09-17, 21:48
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gayisnotokay
Nope, sorry för svaret

Vaddå sorry? Jag frågade om en rätt specifik sak som du inte hade varit med om, det är väl inget att be om ursäkt för?!?

Visst, jag har ju mina små perversioner, både som jag får utlopp för med min fru och som jag fantiserar om när jag runkar kewken när frun inte är med, så jag vill inte moralisera över folks böjelser...

...men, jag kan inte låta bli att tro att folk som ringer till dylika telesexlinjer är lite bakom flötet.

Det jag undrar är: Är kunderna normala i huvudet? om du försöker bortse från eventuella sjuka sexuella böjelser
2019-09-18, 12:03
Medlem
gayisnotokays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Vaddå sorry? Jag frågade om en rätt specifik sak som du inte hade varit med om, det är väl inget att be om ursäkt för?!?

Visst, jag har ju mina små perversioner, både som jag får utlopp för med min fru och som jag fantiserar om när jag runkar kewken när frun inte är med, så jag vill inte moralisera över folks böjelser...

...men, jag kan inte låta bli att tro att folk som ringer till dylika telesexlinjer är lite bakom flötet.

Det jag undrar är: Är kunderna normala i huvudet? om du försöker bortse från eventuella sjuka sexuella böjelser
Jaa, dem flesta är rätt normala
Dem vill oftast bara prata också, dem känns rätt ensamma :/
2019-09-21, 20:43
Medlem
gayisnotokays avatar
Hej alla!

Personen som hade kontot vid tillfället är inte jag, utan min systerdotter.

Kontot är mitt, och vid tillfället vid trådstarten var jag inloggad på mig olåsta dator på flashback, och hon gick in där under tiden hon var här (17-18 september).

Så sluta pm:a om d
2019-09-21, 21:53
Moderator
Neksnors avatar
Då TS inte längre vill svara på era frågor låses tråden. Om någon annan vill svara på liknande frågor går det bra att starta en egen tråd. Det kan då vara lämpligt att inte använda någon annans användarkonto.

/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in