2019-09-16, 00:33
Medlem
dunias avatar
Var hälsade,

Jag har operatör 3, dont ask, var någon keff deal för två år sen som jag tog, ung och dum.

Så här är det, jag var i Jugoslavien för någon vecka sen och under två veckor kunde jag varken skicka sms eller ringa och ta emot samtal och sms.

Kan jag hitta info någonstans om vem som ringt medan den varit så här..ej mottaglig?
Citera
2019-09-16, 00:52
Medlem
salxars avatar
Dessvärre tror jag inte det. Testa kontakta 3:s support och fråga?
Citera
2019-09-16, 00:52
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Var hälsade,

Jag har operatör 3, dont ask, var någon keff deal för två år sen som jag tog, ung och dum.

Så här är det, jag var i Jugoslavien för någon vecka sen och under två veckor kunde jag varken skicka sms eller ringa och ta emot samtal och sms.

Kan jag hitta info någonstans om vem som ringt medan den varit så här..ej mottaglig?

Flera år sedan jag hade 3, har Tele2 idag. Men stänger jag av mobilen någon dag, exempelvis på semestern, så listas missade samtal omedelbart när jag slår på mobilen igen. Vet inte om 3 har den funktionen. Även SMS dyker upp.
Citera
2019-09-16, 04:58
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Flera år sedan jag hade 3, har Tele2 idag. Men stänger jag av mobilen någon dag, exempelvis på semestern, så listas missade samtal omedelbart när jag slår på mobilen igen. Vet inte om 3 har den funktionen. Även SMS dyker upp.
Nej, telefonen var helt blank och jag vet att min kollega hade försökt få tag i mig.

Tack för era svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in