2019-09-22, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doddobibbi
Vilken svensk kille? Namn o källa på det tack. Klart det va blattar
GM i det fallet är vansinnigt svensk. Han har varit aktiv många gånger förr i liknande sammanhang.
Citera
2019-09-22, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemeduens
GM i det fallet är vansinnigt svensk. Han har varit aktiv många gånger förr i liknande sammanhang.

Det är väl en neger och en svensk/finsk om jag fattat det hela rätt? Eftersom det är två män häktade för mordförsök och en kvinna anhållen för "skyddande av brottsling".

Är det någon som har någon information om vilka som är brottsoffer? Negern och den vita Negern finns det ju redan namn på i tråden.
Citera
2019-09-22, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elefantmuffen
Är också ifrån Karlskoga och har också hört från olika personer att J*cob är en av gärningsmännen. Från vad jag hört så heter den andra gärningsmännen Nikl*s W*ll. Pundare tydligen. Bör tilläggas att jag även hört detta från personer som känner dessa skitmänniskor.

Har du mer info eftersom du är därifrån? Vilka är brottsoffer i situationen? Bakgrund på gärningsmännen? Kom igen nu alla som sitter på saker ut med det.
Citera
2019-09-24, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello420
Det är väl en neger och en svensk/finsk om jag fattat det hela rätt? Eftersom det är två män häktade för mordförsök och en kvinna anhållen för "skyddande av brottsling".

Är det någon som har någon information om vilka som är brottsoffer? Negern och den vita Negern finns det ju redan namn på i tråden.
Inte i rånet mot 10-åringen. Det är en svensk kille.

Vad som gäller i mordförsöken låter jag va osagt tills man vet med säkerhet.
Namnen som nämns i tråden är tydligen gällande rykte på byn. Men det återstår att se om det var dem eller om det bara är snack.
Citera
2019-10-10, 23:15
Medlem
Citat:

Namnen som nämns i tråden är tydligen gällande rykte på byn. Men det återstår att se om det var dem eller om det bara är snack.

Namn på GM i rånet mot 10-åringen?
Citera
2019-10-11, 19:46
Medlem
Citat:

Rånet på 10 åringen har inget med det här att göra. Gör en ny tråd och diskutera det där. Droppa namn på brottsoffren i denna händelse och berätta mer om gärningsmännen.
Citera
2019-10-11, 19:55
Medlem
Citat:

Finns tråd om händelsen: (FB) Pojke rånad i Karlskoga med Tennistacket 2019-09-13
Citera
2019-10-12, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samlingsplats
Finns tråd om händelsen: (FB) Pojke rånad i Karlskoga med Tennistacket 2019-09-13

Står inte skvatt där om vem GM är.... Alla vet vilken kategori det var.
Citera
2019-10-12, 00:22
Medlem
Citat:

Det är den bruna negern, den vita romska negern som namngivits samt en ensamkommande flykting som sitter häktade för mordförsök. 9 knivhugg på den ena & 8 på den andre. Trion är garanterat fullfjädrade psykopater efter avtjänat straff. Redo att mörda på riktigt, dvs om 1-2 år topps!
Citera
2019-12-06, 13:20
Medlem
Åtal har väckts i detta ärende, N*klas wal*, Jac*b T*kkanen, Sae*d H*ssan samt T*rja T*kkanen är åtalade.

*=i
*=l
*=o
*=e
*=a

Försök till mord är rubriceringen för samtliga, med ett undantag, för T*rja är rubriceringen skyddande av brottsling.

För den som vill begära ut FUP så är målnumret B4655-19.

Jag har inte haft möjlighet att kika på FUP ännu, så skulle något inte stämma med vilka som är åtalade eller för vilken orsak så kan jag meddela att jag ej kan bekräfta uppgifterna förrän jag har sett FUP.

Jag har begärt ut FUP under morgonen och återkommer när jag fått svar för att bekräfta eller dementera uppgifterna angående detta.

/C
Citera
2019-12-21, 11:26
Medlem
Har du fått ut fup ännu? Kan du ladda upp den så man kan få ta del av den?
Citera
2020-01-10, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cavasta
Åtal har väckts i detta ärende, N*klas wal*, Jac*b T*kkanen, Sae*d H*ssan samt T*rja T*kkanen är åtalade.

*=i
*=l
*=o
*=e
*=a

Försök till mord är rubriceringen för samtliga, med ett undantag, för T*rja är rubriceringen skyddande av brottsling.

För den som vill begära ut FUP så är målnumret B4655-19.

Jag har inte haft möjlighet att kika på FUP ännu, så skulle något inte stämma med vilka som är åtalade eller för vilken orsak så kan jag meddela att jag ej kan bekräfta uppgifterna förrän jag har sett FUP.

Jag har begärt ut FUP under morgonen och återkommer när jag fått svar för att bekräfta eller dementera uppgifterna angående detta.

/C

Domen är på några hundra sidor och Priserna är första 9 sidorna gratis, 10 sidan 50kr och därefter 2 kr per sida
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in