2019-09-13, 21:33
Medlem
johnthedickholmess avatar
Är novis på området. Vanliga laglig industrihampa? Hur är bästa enklaste sättet att inta den?

Säljs ju både buds och blommor&blad? Stor skillnad på effekt om man röker? Trichomer från hampa? Bra eller anus? Finns det något sätt att göra te på det eller käka det?

Hur gör man med kapslarna? Stoppar buds i dem och käkar typ?
Senast redigerad av johnthedickholmes 2019-09-13 kl. 21:39.
Citera
2019-09-13, 21:36
Medlem
franges avatar
Vill du bli hög så får du röka en joint volymmässigt motsvarande en telefonstolpe. Så lycka till.
Citera
2019-09-13, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Vill du bli hög så får du röka en joint volymmässigt motsvarande en telefonstolpe. Så lycka till.

Nja, inte hög, jag är ingen smoker, mer lite skönt salongsberusad. Tar jag mer än två halsbloss på en mild sativa blir jag bäng. Är inte inrökt ö.h.t.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2019-09-13 kl. 21:42.
Citera
2019-09-13, 21:40
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Nja, inte hög, jag är ingen smoker, mer lite skönt salongsberusad.

Än en gång. THC-halten är så extremt låg så du måste röka tiotals kilo rent industrihampa för att ens få en antydan till påverkan/berusning. Du blir våldsamt mycket mer påverkad av att röka vanliga cigaretter...
Citera
2019-09-13, 21:44
Medlem
Citat:
Än en gång. THC-halten är så extremt låg så du måste röka tiotals kilo rent industrihampa för att ens få en antydan till påverkan/berusning. Du blir våldsamt mycket mer påverkad av att röka vanliga cigaretter...

är det så jävla uselt? Men denna sida då? Bara humbug? Trodde det var som jävligt svag sativa. Bra tänkte jag för lite fredagsmys. https://www.nordicmedcan.se/produkt-kategori/buds/
Citera
2019-09-13, 21:52
Medlem
franges avatar
Citat:
är det så jävla uselt? Men denna sida då? Bara humbug? Trodde det var som jävligt svag sativa. Bra tänkte jag för lite fredagsmys. https://www.nordicmedcan.se/produkt-kategori/buds/

Läser du så djävla uselt? På sidan du själv länkar står det klart och tydligt;
Citat:
På grund av dess låga innehåll av THC (hampaplantans psykoaktiva ämne) kan du inte bli ”hög”, berusad eller få ändrat omdöme genom att konsumera industrihampa.
Citera
2019-09-13, 22:03
Medlem
Citat:
Läser du så djävla uselt? På sidan du själv länkar står det klart och tydligt;

så...varför röker man det?
Citera
2019-09-13, 22:16
Medlem
Citat:

För att man är lättlurad.. (inte elakt menat)
Citera
2019-09-13, 22:19
Medlem
darkomcfaces avatar
Citat:

För att få i sig CBD.
Citera
2019-09-13, 22:23
Medlem
Citat:
Du får ju cbd och terpener utav Det. Det great antiinflammatoriskt, antistress mm. Men att röka det great inte like eefektivt som en stor dos olja men Jag fick garanterat met fokus probably ett lugnt sett utav Det. Rökt Tre spliffar av Det idag. Påminner exakt som gräs men Jag Kan inte röka och Det känna som mer än att bara låstas röka gräs. Tycker Det är nice med hälften hampa och hälften av nån fin rulltobak. Pettersøn kör Jag

Är starkt intresserad av den sidan också!! Någon??? Jag rökte smulet av en polare förra året men bara i riktiga joints och Det ramlade aska hela tiden, men de har ju buds till bra pris!

Tror ni Kan tolka jävla autocorrect
Citera
2019-09-14, 07:11
Medlem
Du blir inte hög, mendu blir lugn iom att du får cbd av industrihampa!

Läs på om cbd + benefits.

Du dekarboxylerar först hampan (bakar den i ugn 120 grader 60 minuter) sedan kan du dricka det som te med kokosolja.

Väldigt bra mot stress i längden. Bra för många andra saker med!

Cbd är oftast billigast enligt ovan metod.
Sök på hästhampa.

Den korrupta svenska staten har gjort allt för att förbjuda cbd, för att läkemedelsbolag lobbar för monopol på preparat i Europa. Googla epidiolex.
Citera
2019-09-14, 07:17
Medlem
Du kan också vejpa cbd buds i örtvaporizer
Du kommer få effekt från grovmalda buds på runt 190grader.

Fenix mini är bra tex.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in