• 6
  • 7
2020-12-31, 22:03
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Eh, jo. Typ 10 gratis uttag per år, sedan kostar varje uttag tio spänn.

Har aldrig betalat efter 10,20,30 uttag. Vad har du för jäkla skit bank som tar betalt efter ett visst antal uttag?
Citera
2021-01-02, 16:55
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Jänkarna kräver väl exempelvis fortfarande inte ens det?

I övrigt har jag sedan flera år hellre google pay eftersom mobilen alltid är med än ett fysiskt kort så det känns som att hela funktionen är lite "to little, too late"?
Ja tror det beroende på vilken bank det gäller men förhoppningsvis skall den nya lagen sätta igång andra länders säkerhetstänk också.

Google Pay är bra för de som kan och har möjlighet att använda det men det finns fortfarande många mobiler som saknar NFC och kort som inte kan kopplas till Google Pay samt behöver man inte ha data eller batteri för att handla med kort ...tror att äldre och otekniska kan uppskatta det och kanske kan minska bedrägerier.
Citera
2021-03-18, 20:54
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakkaduva
Sluga som dom är kan man överföra minst 200kr och ha kvar minst 100kr på sitt rocker-kort till ett bankkonto. Men jag antar att man kan ta ut dem i automat eller handla upp dem.

Det var ju inte skattefritt? De la in 100 kr som inkomst Rocker AB på deklarationen...
Citera
2021-03-19, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Det var ju inte skattefritt? De la in 100 kr som inkomst Rocker AB på deklarationen...

Haha, såg det också. Fjantigt
Citera
2021-05-01, 10:25
Medlem
Gafflas en del om notering för Rocker. Vad tror mina damer och herrar om det?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in