2026-08-13, 17:19
Avslutad
Nytt avsnitt idag med Ahmed Rami!
Tyvärr extremt dåligt ljud. Så pass dåligt ljud att jag inte ens pallade lyssna klart. Jag skulle behöva en transkription, för att kunna hänga med. Och det gör ju inte saken bättre att Ahmed knappt pratar svenska.
Citera
2026-08-14, 16:47
Medlem
Va? Ljudet var normalt tyckte jag. Men jag störde mig som fasen på Mats. AHMED, men Ahmed, Ahmed, Ahmed. Varenda jävla mening mats sa till Ahmed började med "MEN AHMED". Han hade konstig ton när han sa det också.

Ahmed är dock speciell tycker jag för ibland får han frågor och börjar prata om nåt helt annat, har hört han göra det i andra intervjuer också. Men avsnittet var ändå bra tycker jag.
Citera
2026-08-16, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallevalle
Tyvärr extremt dåligt ljud. Så pass dåligt ljud att jag inte ens pallade lyssna klart. Jag skulle behöva en transkription, för att kunna hänga med. Och det gör ju inte saken bättre att Ahmed knappt pratar svenska.

Haha som att lyssna på en SFI-lektion. Vem som helst som snackar skit om judar verkar vara välkommen till Motströms.
Citera
2026-08-17, 15:02
Medlem
Citat:

Lyssnar endast om Ahmed Rami kontrasignalerade katolicismen eller kristendum som helhet, gjorde han det?
Citera
2026-08-17, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Asteriz
Lyssnar endast om Ahmed Rami kontrasignalerade katolicismen eller kristendum som helhet, gjorde han det?
Ingen aning. Jag lyssnade bara några minuter, där Ahmed ändå hann klaga så mycket och så hätskt på judenheten, att Jonas var tvungen att flika in att det numera tyvärr finns lagar som styr vad man får säga om vissa saker. Stor humor.
Sen blev det rundgång och dåligt ljud överlag, och jag insåg att jag faktiskt inte förstod eller hängde med i vad Ahmed sade, pga hans mycket dåliga svenska. Och då tröttnade jag och stängde av.
Citera
2026-09-20, 23:36
Medlem
Citat:
Ingen aning. Jag lyssnade bara några minuter, där Ahmed ändå hann klaga så mycket och så hätskt på judenheten, att Jonas var tvungen att flika in att det numera tyvärr finns lagar som styr vad man får säga om vissa saker. Stor humor.
Sen blev det rundgång och dåligt ljud överlag, och jag insåg att jag faktiskt inte förstod eller hängde med i vad Ahmed sade, pga hans mycket dåliga svenska. Och då tröttnade jag och stängde av.
Blev ändå rätt roligt till slut när Ahmed påstod att marockaner som tar sig till Europa blir betraktare som slavar 😂
Vilket får de andra att reagera ganska så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in