2019-09-10, 14:47
Medlem
Hej.
Som rubriken låter så lever jag och min fru i en cuck/hotwife relation, vi är båda nöjda med detta men på senare tid så har saker utvecklats i en task takt.
Hon träffade en ny man för ett par månader sedan som är betydligt mer dominant än dom hon har träffat tidigare (dom har varit väl dominanta) på det sättet att han säger att han äger henne vilket vi båda blir mycket kåta av.
Vi har ett antal regler i våran relation som syftar till att förtydliga hierarkin där jag självklart är längst ner och den enda som kan lägga till eller ta bort regler är min fru och det enda inflytandet jag har är huruvida hon får knulla runt eller inte, inte vad hon gör inom dom ramarna.
Det som har börjat hända den senaste tiden är att det har tillkommit regler som jag måste förhålla mig till ex. så om jag vill ha en sexig bild på min fru så måste jag fråga hennes "ägare" vilket jag accepterar men det känns skumt när han kräver att jag betalar för den här bilden (250kr), jag måste alltså betala honom för varenda sexig bild på min fru och tydligen så varierar priset beroende på vilken situation den visar samt en del andra regler jag inte kan påverka.
Jag undrar hur ni skulle göra ?, skulle ni stoppa alltihopa vilket jag inte vill och jag har jobbat hårt i flera år för att hon ska hamna här men samtidigt så vill jag inte behöva betala för bilder på min egen fru eller ska jag inse att jag är den undergivna och får acceptera att hon är ägd av en annan man och anpassa mig ?
Citera
2019-09-10, 14:50
Bannlyst
Du ska inte sätta dig upp mot något alls du är bara en liten äcklig cuck och ska göra som du blir tillsagd.
Citera
2019-09-10, 14:52
Avstängd
Vilken hopplös situation. Du blir ju grundlurad.
Citera
2019-09-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpelaInteTuff
Du ska inte sätta dig upp mot något alls du är bara en liten äcklig cuck och ska göra som du blir tillsagd.

Ok tack för rådet.
Citera
2019-09-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Vilken hopplös situation. Du blir ju grundlurad.

Hur menar du ?, min frus och min känslomässiga relation blir starkare på bekostnad av den sexuella.
Citera
2019-09-10, 14:55
Medlem
fleshrippers avatar
Varför frågar du det på flashback? Måste väll finnas betydligt bättre forum nishade för din kink?
Vad tror du seriöst att du kommer få för svar här?
Citera
2019-09-10, 14:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cuck-make
Hur menar du ?, min frus och min känslomässiga relation blir starkare på bekostnad av den sexuella.

Du betalar, det är väl inte så en relation, oavsett vilken, fungerar
Citera
2019-09-10, 14:57
Medlem
warfighters avatar
Prata med din fru. I grund och botten handlar det ju om er två. Om pengarna går till henne så är det väl inget problem.. om den andra snubben sitter och skor sig på din fru så har ni ju tappat greppet kan man tycka. Men det är ju helt upp till er hur ni vill ha det!
Citera
2019-09-11, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warfighter
Prata med din fru. I grund och botten handlar det ju om er två. Om pengarna går till henne så är det väl inget problem.. om den andra snubben sitter och skor sig på din fru så har ni ju tappat greppet kan man tycka. Men det är ju helt upp till er hur ni vill ha det!

This.

Kort och concists, har du finsub som kink? Nej, ok - isåfall så får man avböja den delen av leken.

Kanske har han det, men inte du. Ok, inget problem - så finner man en annan dom.
Citera
2019-09-11, 16:35
Medlem
TacoKryddmixs avatar
TS kan ju börja med att förstå hierarkin här på Flashback och skriva i den redan existerande tråden om sånt här...

Lär dig söka....

(FB) Min fru med andra

OnTopic är detta det sjukaste jag hört... Kudos till mannen som kom på att han kunde få lite extra cash samtidigt som han plockar alla russin ur förhållandekakan. Vilken hjälte!
Citera
2019-09-11, 17:25
Avslutad
Aldrig förstått grejen med cuckold. Om du tänder på att vara underlägsen borde du väl bli kåt av att tvingas betala din frus ägare så de båda kan ha det extra gött ihop och skratta åt din såkallade manlighet? 🤔
Citera
2019-09-13, 22:24
Avslutad
Normalt sett blir du överkörd o förpassad till föredetting om Du ger din Fru fria tyglar. Om du förståss inte själv får ha undergivna sötisar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in