Citat:
Ursprungligen postat av
Sook
Ännu en tråd på temat ”hata sverige”.
Som jag kan konstatera har vi mer och mer turister i sverige. Så ryktet om svenska förfallet verkar vara något överdrivet. Vi kan nog hitta invandrare som hatar sverige precis som vi kan hitta svenskar som anser att vi är körda. Å andra sidan kan vi hitta både svenskar och invandrare som älskar Sverige och tycker att det är paradiset på jorden.
Med allt detta som bakgrund kan man nog konstatera att Sverige fortfarande är ett bra och relativt säkert land att bo i och framför allt turista i.
Jaha det är hur många turister som besöker landet som avgör om invandringspolitiken är fungerande?
Lägg ner sook. Hur många svenska tjejer har blivit våldtagna utav utlänningar? Hur många svenska killar har blivit rånade och slagna? Hur mycket utav våra skattepengar bör vi ge bort, och hur många pensionärer är värt att offra? Förstår du hur mycket pengar som slukas utav alla problemen som har tillkommit med massimporten? Pengar som egentligen bör gå till det svenska folket. Pengar som behövs för medborgarna. Vi har utförsäkrat tusentals och åter tusentals som inte har fått rätt vårdi tid. Är allt detta värt det bara vi får fortsätta ta emot folk?
Hur många ska vi hjälpa? När räcker det anser du? Hur många miljoner till kan vi hjälpa innan du anser att det drabbar oss skattebetalare negativt?
Jag har inget emot mångkultur sook, jag trivs som fan i Sverige, men jag kan inte sitta tyst och titta på när jag ser hur mycket sämre det här blivit på så många punkter för svensken.
Jag förstår att du är ideologiskt blind, men försök att tänka på dina svenska systrar och bröder. När dom drabbas negativt för din dröm så har du gått för långt. Jag kan dra upp hundra punkter till som påvisar det negativa, men du kommer nog aldrig att förstå ändå.