Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-06, 21:02
Bannlyst
Ponera följande exempel:

Flashback säger sig garantera min yttrandefrihet samt anonymitet. Inte ens Flashback vet vem jag är. Låt oss då säga att jag blir avstängd av just Flashback, dvs min avändare för exempelvis valfritt regelbrott.

Skulle jag då kunna återkomma till Flashback under eran VPN:n för att således kunna använda/skriva på Flashback utan att ni vet vem "Jag" är ?

Frågan ställes i perspektiv till den reklam jag blir deklarerad. Dvs, oavsett om jag blir avstängd eller inte så kan ni såklart inte spåra min identitet eller liknande?

Vill gärna ha svar från Admin då jag är en betalande medlem av Flashback och vill således veta att jag faktiskt rent teoretiskt skall kunna skriva under just vad som reklameras, dvs anonymitet vilken ni själva inte kan undersöka
Citera
2019-09-06, 21:13
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamatojin
Ponera följande exempel:

Flashback säger sig garantera min yttrandefrihet samt anonymitet. Inte ens Flashback vet vem jag är. Låt oss då säga att jag blir avstängd av just Flashback, dvs min avändare för exempelvis valfritt regelbrott.

Skulle jag då kunna återkomma till Flashback under eran VPN:n för att således kunna använda/skriva på Flashback utan att ni vet vem "Jag" är ?

Frågan ställes i perspektiv till den reklam jag blir deklarerad. Dvs, oavsett om jag blir avstängd eller inte så kan ni såklart inte spåra min identitet eller liknande?

Vill gärna ha svar från Admin då jag är en betalande medlem av Flashback och vill således veta att jag faktiskt rent teoretiskt skall kunna skriva under just vad som reklameras, dvs anonymitet vilken ni själva inte kan undersöka

Avstängningen är kopplat till ditt namn.
Citera
2019-09-06, 21:16
Medlem
Ditt användarkonto blir bannad, du kan skapa nytt konto, vpn byter bara din ip
Citera
2019-09-07, 07:48
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamatojin
Ponera följande exempel:

Osäker på vad Flashback VPN har med din eventuella avstängning att göra.
Vi kan inte se din ip-adress, så vi vet därför inte om du använder en VPN eller inte.

Flashback.org och Flashback.net är dessutom två helt fristående tjänster. Drivs av helt olika bolag. Något samarbete (gällande övervakning eller dyl.) har aldrig existerat, om det nu var det du undrade över.

admin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in