Förstår inte riktigt LT:s dubbla buskap i S&S. Å ena sidan skriver hon:
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Trams raderas
Försvinner ett inlägg av dig så är det antagligen;
Offtopic/svar på offtopic
regelbrott/svar på regelbrott
onliner/svar på onliner
Moderator
Försvinner ett inlägg av dig så är det antagligen;
Offtopic/svar på offtopic
regelbrott/svar på regelbrott
onliner/svar på onliner
Moderator
Å andra sidan låter hon alla dessa inlägg vara kvar i Dennos trams/chatt/community-tråd, trots RP. (Detta bara axplock från första sidan av sju i samma stil.)
Citat:
Ursprungligen postat av Frans
Oj vad söt! Får säga grattis denno!
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Congrats!

Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Stort grattis!! 

Citat:
Ursprungligen postat av oli

Citat:
Ursprungligen postat av Filma
Fint, fint!
Grattis måste jag säga.
Grattis måste jag säga.
Hur ska det vara egentligen, niggaz? Ett forum med DISKUSSIONER, eller ett forum med community/trams/chatt-inlägg? Eller är det bara när det rör moderatorer som trams/chatt/community-inlägg är OK?
LT motiverar att inläggen får vara kvar med hänvisning till att Denno tidigare har skrivit ego/community-inlägg om graviditetet, vilket betyder att den har allmänintresse. En analogivis tolkning ger vid handen att det är OK att tramsa/chatta, bara man har tramsat/chattat om samma sak tidigare. Ska det vara så?
Ser fram mot ett förtydligande, så att man vet vad som gäller. Tänkte nämligen starta en tråd om att jag har skaffat en hamster och vill veta om det är OK att posta den i S&S, trots att jag inte är moderator.
. Huruvida tillsägelsen kommer kvarstå vet jag ej, men ha lite förståelse över att vi moderatorer ibland bryter ihop, det är mänskligt