Citat:
Ursprungligen postat av
Whosezy
Tjenare! Skulle vilja få lite råd på vilka förfester/umgänge man ska satsa på innan Sverige-Norge matchen. Är från Värmland så har inte direkt varit på någon preparty före Sverige spelat innan. Vore riktigt roligt att få lite bra svar vilken organisation som är bäst att vara med inom!
/Jonte
Black army och ble saints ordnade ju alltid evenemang. Annars startade väl johan van holstein camp sweden?