Citat:
Ursprungligen postat av
flammer
Bra fråga. Varför JN? Jag skulle bara vilja stanna upp och för en stund tillåta mig utgå från noll.
Ponera att SH och KL är helt orelaterade till varandra. I så fall finns ingen koppling mellan KL och något av de här mailen.
Det är en sak mellan en läkare någonstans (SH) och hans förehavanden respektive icke-förehavanden. MDN verkar ju också blivit indragen i mailen och där har vi kanske kopplingen till JN.
Om JL skickat mailen så har har det hänt något för henne i förhållande till SH och MDN. Eventuellt skulle den där marockanska kvinnan ha del i det.
Om JN skickat mailen så har det kanske hänt något för henne i förhållande till SH, och/eller eventuellt pappa MDN och/eller någon annan i de förstnämnda personernas sfär.
Om någon annan skickat mail; gud vet varför.
--
Min poäng är att mailen och alla dessa turer mycket väl skulle kunna vara en helt separat historia, frikopplad från HOL och KL. Jag ser inget i något av ovanstående scenarier som kräver, eller pekar på, att KL eller HOL skulle vara (eller behöva vara) inblandade.
Det vore nog på sin plats med FUP. Är den tillgänglig?
Ska nån få kontaktförbud bör det väl ligga till grund för nåt mer än två (?) mail (vars avsändare inte kan bekräftas). Annars är han väl helt pantad.
Finns det inte mer än så känns det mer som att driva en sak in absurdum.
Väldigt pantad om han har en juridisk rådgivare gratis i sin närhet.
Om så är fallet. Ängeln från bråkmakargatan, haha.