2020-12-29, 16:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Ditt jävla gysk givetvis vill åklagaren att rättsliga rådet tar en titt på Cecilias utlåtande. Hon är galen enligt psykrapporten men inte tillräckligt för att låsas in, åklagaren vill att hon ska ses som ett giltigt vittne.

Han vill ha Cs psykpapper "rena". Men tji fick han
Jag tror nog de flesta begriper att CF inte är galen, hon har en diagnos.

Jag avvaktar dock dess innehåll såtillvida inte det är full sekretess.

Du är nämligen helt värdelös att lyssna på faktamässigt, bedömningsmässigt eller när du leker Nostradamus.
Citera
2020-12-29, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag tror nog de flesta begriper att CF inte är galen, hon har en diagnos.

Jag avvaktar dock dess innehåll såtillvida inte det är full sekretess.

Du är nämligen helt värdelös att lyssna på faktamässigt, bedömningsmässigt eller när du leker Nostradamus.

Du ställde en fråga och fick ett svar ditt spån. Saken är den att ingenting i överhuvudtaget kan du ta till dig. Mja Nostradamus i all ära jag skulle istället vilja jämföra mig med Don Quijote och hans väpnare Sancho Panza. Nu rider jag dock inte runt världen på en ståtlig hingst. Men jag rider gärna runt på FB för att täppa till din stora trut.

Varför skulle det bli sekretess? Det är bortom all rimlig logik att handlingen skulle hanteras som sekretess. Likt jag tidigare sagt KL har varit väldigt smart i sina förhör och även nu i huvudförhandlingarna i rätten. Cecilia vågar jag inte ens tänka på.
Citera
2020-12-29, 17:25
Medlem
develis avatar
Citat:
Du ställde en fråga och fick ett svar ditt spån. Saken är den att ingenting i överhuvudtaget kan du ta till dig. Mja Nostradamus i all ära jag skulle istället vilja jämföra mig med Don Quijote och hans väpnare Sancho Panza. Nu rider jag dock inte runt världen på en ståtlig hingst. Men jag rider gärna runt på FB för att täppa till din stora trut.

Varför skulle det bli sekretess? Det är bortom all rimlig logik att handlingen skulle hanteras som sekretess. Likt jag tidigare sagt KL har varit väldigt smart i sina förhör och även nu i huvudförhandlingarna i rätten. Cecilia vågar jag inte ens tänka på.
Jag ställde absolut inte en fråga till dig, lesserwisser.

CF är inte häktad och kan mycket väl få en lindrigare dom.

Huvudsaken är att KL fastnar innanför väggarna länge via en välmotiverad dom.

Sekretess är det av och till vid RPU.

KL smart? 🤣

Nej, hon är manipulativ, och kan agera ända tills det blir en samlad bild om vilket as hon är.
Hon genomskådas.
Citera
2020-12-29, 17:58
Medlem
Citat:
Jag ställde absolut inte en fråga till dig, lesserwisser.

CF är inte häktad och kan mycket väl få en lindrigare dom.

Huvudsaken är att KL fastnar innanför väggarna länge via en välmotiverad dom.

Sekretess är det av och till vid RPU.

KL smart? 🤣

Nej, hon är manipulativ, och kan agera ända tills det blir en samlad bild om vilket as hon är.
Hon genomskådas.

Är du i ett diskussionsforum får du faktiskt leva med att någon svarar på dina idiotiska frågor din satans rövknullade gymnasiesärskoleelev. Ställ dig i skolans kiosk igen och bre din jävla thekakor med florasmör och ost för det är väl det enda du klarar av.

No shit sherlock det är väl därför CF enligt åklagaren borde få sin psykiska status prövad. Då hon fortfarande dansar i det fria. Oavsett om hon är frisläppt eller inte så har hon fått en väldigt dålig diagnos ställd på sig. Hon är därför inte ett dugg tillförlitlig och speciellt inte ute i det fria motför bakom lås och bom.

Vem fan iakttar en frisläppt på samma vis som en häktesbrottsling ditt sär ?
Senast redigerad av iLivid 2020-12-29 kl. 18:04.
Citera
2020-12-29, 18:08
Medlem
develis avatar
Citat:
Är du i ett diskussionsforum får du faktiskt leva med att någon svarar på dina idiotiska frågor din satans rövknullade gymnasiesärskoleelev. Ställ dig i skolans kiosk igen och bre din jävla thekakor med florasmör och ost för det är väl det enda du klarar av.

No shit sherlock det är väl därför CF enligt åklagaren borde få sin psykiska status prövad. Då hon fortfarande dansar i det fria. Oavsett om hon är frisläppt eller inte så har hon fått en väldigt dålig diagnos ställd på sig. Hon är därför inte ett dugg tillförlitlig och speciellt inte ute i det fria motför bakom lås och bom.
Absolut. Jag svarade dock att du är värdelös.
Därför skiter jag fortsatt i dina analyser.
Det är sällan du lyckas leverera nåt som sen faller på plats, om de så gäller domslut på förövare du rövslickar eller att du inte begrep att Fast-gruppen var aktiverad. 😂

Jag hoppas CF kommer lindrigt undan jämfört med KL, speciellt om hon anses ha varit i ett maniskt skov och lättmanipulerad.

Hon ska ha all cred som försöker ägna sig åt rättvisa och ställa till rätta det elände hon var inne i:

Via KL som har motiv och är drivkraften. En patologisk lögnare som är besatt in absurdum.
Var de stoppar undan henne spelar ingen roll bara det blir längsta möjliga tid.
Citera
2020-12-29, 18:42
Medlem
Citat:
Absolut. Jag svarade dock att du är värdelös.
Därför skiter jag fortsatt i dina analyser.
Det är sällan du lyckas leverera nåt som sen faller på plats, om de så gäller domslut på förövare du rövslickar eller att du inte begrep att Fast-gruppen var aktiverad. 😂

Jag hoppas CF kommer lindrigt undan jämfört med KL, speciellt om hon anses ha varit i ett maniskt skov och lättmanipulerad.

Hon ska ha all cred som försöker ägna sig åt rättvisa och ställa till rätta det elände hon var inne i:

Via KL som har motiv och är drivkraften. En patologisk lögnare som är besatt in absurdum.
Var de stoppar undan henne spelar ingen roll bara det blir längsta möjliga tid.

Ja en lögnare precis som du då miffo. Är det någon som har drivkraft är det väl du Develi, 9 inlägg i snitt per dag på denna sida, hur jävla sjukt är inte det. Har du något eget liv i överhuvudtaget. Socfall? arbetslös? förtidspensionär? Ja vad fan är du egentligen för du är ju i helvete inte ett dugg normal. En mycket sorglig figur.

Cecila var inne i en dålig depressiv period. Nu är hon åter igen manisk. KL har däremot tagit sitt förnuft till fånga i häktet och vet exakt hur hon ska te sig i sina föhör. Vilket hon genomgående har gjort med bravur i hela förundersökningen. Snart lägger tingsrätten sin dom i detta fall, men syslöjdslärarna har jag inte mycket hopp för. Däremot i hovrätten där det sitter riktig expertis tror jag på KL.
Citera
2020-12-29, 19:12
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja en lögnare precis som du då miffo. Är det någon som har drivkraft är det väl du Develi, 9 inlägg i snitt per dag på denna sida, hur jävla sjukt är inte det. Har du något eget liv i överhuvudtaget. Socfall? arbetslös? förtidspensionär? Ja vad fan är du egentligen för du är ju i helvete inte ett dugg normal. En mycket sorglig figur.

Cecila var inne i en dålig depressiv period. Nu är hon åter igen manisk. KL har däremot tagit sitt förnuft till fånga i häktet och vet exakt hur hon ska te sig i sina föhör. Vilket hon genomgående har gjort med bravur i hela förundersökningen. Snart lägger tingsrätten sin dom i detta fall, men syslöjdslärarna har jag inte mycket hopp för. Däremot i hovrätten där det sitter riktig expertis tror jag på KL.
😂🤣😂
Standard och förväntat utspel. Du är så förutsägbar och tråkig.

Ja, du brukar sätta ditt hopp till HovR och misslyckas ständigt.

KL visar inget tecken på förnuft. Hon visar tecken på en p-störning som tror hon är cool och smart.
.
Citera
2020-12-29, 19:46
Medlem
Citat:
😂🤣😂
Standard och förväntat utspel. Du är så förutsägbar och tråkig.

Ja, du brukar sätta ditt hopp till HovR och misslyckas ständigt.

KL visar inget tecken på förnuft. Hon visar tecken på en p-störning som tror hon är cool och smart.
.

Är du den som faktiskt är diagnosticerad som psykiskt störd? Enda argumentet du kommer med i din snedvridna värld (dina citat) är att jag är någon annan än en anonym flashbackavändare? Är du möjligtvis en smula paranoid?

Cool och smart ja som du försöker vara när du söker på wikipedia efter 1600tals-filosofer. På mig kan du aldrig imponera öppna ditt pack gula blend och rök under köksfläkten medans du kollar ditt bankkonto om socbidraget ännu trillat in, skall du ha råd med den där exklusiva ytterfilén på nyår eller blir det snabbnudlarna.

Och apropå dessa psykstörningar hur vet du ens vad KL har för diagnos? enligt RVM har hon faktisk ingen störning. Fängelse eller frihet är det som gäller för henne. Dessutom har hon torkat upp i cellen. Inga blöta nätter längre. Hon är klippsk, hon löser detta.
Senast redigerad av iLivid 2020-12-29 kl. 19:49.
Citera
2020-12-29, 20:17
Medlem
Jofs avatar
Värst vad det var mycket hetlevrade personer här som mest verkar ägna sig åt att kasta skit på varandra. Förstör tråden.

Tack för uppladdade dagboksblad. Enormt arbete som lagt ned på detta. Det är väl priset för rättsäkerhet. Fast ofta döms folk lite hux flux.

En sak undrar jag över från dagboksbladen. Där står följande:
" Målsäganden Henrik Olsson Lilja tillerkänns begärd ersättning av allmänna medel med 7 700 kr för sin inställelse vid huvudförhandling. Ersättningen avser förlorad arbetsinkomst (11 dagar x 700 kr)."

Summan tycks mig vara uppseendeväckande låg. Någon som har någon initierad kommentar om detta?
Citera
2020-12-29, 20:18
Medlem
develis avatar
Citat:
.
Och apropå dessa psykstörningar hur vet du ens vad KL har för diagnos? enligt RVM har hon faktisk ingen störning. Fängelse eller frihet är det som gäller för henne. Dessutom har hon torkat upp i cellen. Inga blöta nätter längre. Hon är klippsk, hon löser detta.
Hur vore det om du i huvudsak höll dig on topic din tönt?
2/3 kunde tas bort direkt.

Jag har ingen susning om hennes diagnos, det stinker dock p-störning lång väg.
Däremot tror jag inte hon kvalar in på APS.
Genomrutten som förstärks på fyllan.
Hon kan nyktra till bäst hon vill, störningar går dock inte ur kroppen och de lyser igenom.

.
Citera
2020-12-29, 20:43
Medlem
Citat:
Hur vore det om du i huvudsak höll dig on topic din tönt?
2/3 kunde tas bort direkt.

Jag har ingen susning om hennes diagnos, det stinker dock p-störning lång väg.
Däremot tror jag inte hon kvalar in på APS.
Genomrutten som förstärks på fyllan.
Hon kan nyktra till bäst hon vill, störningar går dock inte ur kroppen och de lyser igenom.

.

Spelar väl ingen jävla roll vad jag svarar. Du är för trög för att fatta de mest simpla faktan som läggs fram. Hur mås det uppe i hjärnkontoret?

Hon är klippsk hon är gammal domare och en jurist av toppklass som spelar upp tomtarna i rätten på läktaren med sin briljans.

Citat:
Ursprungligen postat av carpemore
Ha ha ha du gav mig ett gott skratt. High five!
Håller med dig i hovrätten har KL väldigt goda chanser att ta sig ur detta.

Citera
2020-12-29, 20:50
Medlem
carpemores avatar
Citat:
Ha ha ha du gav mig också ett gott skratt. .
Av två anledningar, dels att du dök upp och dels att KL skulle ha goda chanser.

Du kan väl berätta om smarta KLs strategier.

I huvudförhandlingen garderar hon sig hela tiden. Likaså i förundersökningen, jag tror tack vare sin bakgrund som jurist kan hon göra rent hus i hovrätten. 😚
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in