Citat:
Ursprungligen postat av
iLivid
Någon har hjälpt HOL med tänket att han inte ska vara synbar längre. HOL begrep det inte själv utan promota sig innan han knappt nått sjukhuset. Nu är han "osynlig" och det kan man inte lägga på KL då HOL två gånger tidigare fösökt få det till att KL försökt ta livet av honom via torpeder men ändå bott kvar i det ökända trapphuset. Kämpat som en iller på att få lyan på Mälarstrand och när han väl fick den påstår du att han ska flytta bort. Jag tror inte det stämmer men skulle det göra så så är det för jävla patetiskt. Han har bara varit ute för att bråka, vilket skämt.
Vilken jättebebis ni gör denna man till, allt som händer i hans liv ska KL ta ansvar för. Karln har väl ett eget ansvar. Han kan nog inte dra "vargen kommer" flera gånger, ingen idiot kommer tro han flera gånger. Föresten jag backar på den sista, jo du kommer tro han igen och igen när han ropar "vargen kommer".

Om du med ”jättebebis” menar att HOL är omogen att ta sig an sina livsuppgifter och har lite svårt att ta hand om sig själv så har jag en starkare kandidat om du ska sätta HOL mot KL. Sen har jag en del att säga om KL:s sätt att marknadsföra sig på också. Vad är knasigast? Att HOL tillåter publicering av hans namn eller att KL sitter och blir intervjuad, pratar indirekt om HOL:s koppling till organiserad brottslighet m.m, och sen försvinner ner i kaninhålet igen?
Ställer vi sedan upp KL:s påståenden om skador, hot, livvakt, hjärnskador, nykterhet, organiserad brottslighet osv osv i ”oändlighet” så kan man ju undra vem av de två som ylar mest?
Faktum är väl att HOL mött ulvar i torpedkläder vid minst två tillfällen i det ”ökända trapphuset”? Lite synpunkter på det får vi väl ändå tro att han har kring det.
KL är säkert en jättehärlig kvinna. Men istället för att kasta skit på HOL som är brottsoffer här kanske det är bättre att lyfta fram KL:s förträfflighet istället. Om det ändå ska kampanjas menar jag.
Sen har det skrivits lite om att han är ”psykopat” och hennes mående beror på hur han varit mot henne. Det kan mkt väl vara så att han varit lite kantig i deras förhållande tidigare år. Men jag tycker fortfarande det är KL som hållit den fd familjen som lite gisslan med sitt processande och, om man läst lite bakgrundsmaterial, fortfarande väldigt ”besatt” av HOL:s liv och leverne. Jag tror denna ”besatthet” har lett till att hon är inblandad i de olika hot som förekommit mot honom. Hon har rört sig i en värld av herrar med ålder 50+. De har varit hennes beskyddare och ordnat husrum. Nu har några 50-plussare varit ytterligare behjälpliga med lite pang-pang. Annars hade ju konflikten gått i stå ju? Och hon hade behövt släppa HOL.