2006-03-11, 16:15
Medlem
fnattes avatar
Ta det lungt med lustgasen...

Jag har varit och handlat lite lustgas inför kvällens trippande och så testade jag en patron precis, först fattade jag det inte men efter att jag reste mig upp ifrån golvet och satte mig på stolen igen med en liten bula i huvudet samt en böjd usb sladd som sitter i datorn så räknade jag ut att jag måste ha svimmat.
Citera
2006-03-11, 16:28
Medlem
WaRs avatar
Ta inte andetag med _bara_ lustgas. Se till att få in typ 30% luft. Jag tror att du svimmade pga syrebrist.
Citera
2006-03-11, 17:04
Medlem
fnattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Ta inte andetag med _bara_ lustgas. Se till att få in typ 30% luft. Jag tror att du svimmade pga syrebrist.

Förmodligen, sen har jag inte ätit på hela dagen, fastar lite innan svamptrippen. Vet inte om det hade en del i det hela också.

Jaja, det var lite småkul har aldrig svimmat förut.
Citera
2006-03-11, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnatte
Ta det lungt med lustgasen...

Jag har varit och handlat lite lustgas inför kvällens trippande och så testade jag en patron precis, först fattade jag det inte men efter att jag reste mig upp ifrån golvet och satte mig på stolen igen med en liten bula i huvudet samt en böjd usb sladd som sitter i datorn så räknade jag ut att jag måste ha svimmat.
Ska du trippa idag?
Vilken tid, dos?
Citera
2006-03-11, 17:49
Medlem
Krim1s avatar
Äh, dedär med syrebrist e rätt bullshit. Jag o en poolare körde lite lustgas för några veckor sen. Vi tog 2 patroner i taget. först tog vi ena påsen i ett andetag med bara lustgas och höll andan i typ 10-15 sekunder. Sen tog vi ett snabbt andetag luft och sen snabbt nästa påse med bara lustgas(vi hade ingen luft i påsarna utan bara gasen). Sen höll vi andan igen 15 sekunder och sen så hade vi ett rus på typ 1 minut. Va aldrig ens i närheten av att svimma.
Citera
2006-03-11, 17:50
Medlem
Shadowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krim1
Äh, dedär med syrebrist e rätt bullshit. Jag o en poolare körde lite lustgas för några veckor sen. Vi tog 2 patroner i taget. först tog vi ena påsen i ett andetag med bara lustgas och höll andan i typ 10-15 sekunder. Sen tog vi ett snabbt andetag luft och sen snabbt nästa påse med bara lustgas(vi hade ingen luft i påsarna utan bara gasen). Sen höll vi andan igen 15 sekunder och sen så hade vi ett rus på typ 1 minut. Va aldrig ens i närheten av att svimma.

Klart det är bullshit, för alla människor reagerar ju exakt likadant på allting
Citera
2006-03-11, 17:53
Medlem
Min polare svimmar hela tiden , han blir helt blå om läpparna . vi andvände oss av en cyfon eller vad det heter så man fick plats med 3-4 pratroner samtidigt. Det såg skit kul åt han föll i hopp och fick spasmer i några sec sen vakna han till liv med ett stort flin . Även jag har svimmat men det sånt man får ta när man drar i sig för mycket .Som sakt det är syrebrist .
Citera
2006-03-11, 18:11
Awaiting Email Confirmation
Innehåller patronerna man köper ren lustgas eller?

Inom vården brukar den vara 50/50 lustgas och syre.
Citera
2006-03-11, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prak
Innehåller patronerna man köper ren lustgas eller?

Inom vården brukar den vara 50/50 lustgas och syre.
De inehåller ren lustgas, ja.
Citera
2006-03-12, 08:28
Medlem
GaiNs avatar
Har hänt mig också när jag sugit dirrekt från sifonen, men det är ju så skönt
Citera
2006-03-12, 15:43
Medlem
Krim1s avatar
Haha, jag fick tandläkarskräck när jag va yngre, hade 4 tänder jag skulle dra ut så fick lustgas i typ 30 min med gasmask varje gång(1 tand i taget). Det ruset va helt vansinnigt mkt starkare än det jag fick när jag körde på ren lustgas =) Va ju iofs bara 12 år då men ändå, sjukt trevligt rus =). Jag tycker fortf det är konstigt att nån skulle svimma på grund utav syrebrist efter bara 1 patron
Citera
2006-03-12, 16:11
Medlem
det beror ju helt o hållet på hur länge du håller andan när du väl dragit i dig lustgasen , håller du andan för länge så är det ganska klart att du får syrebrist.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in