2019-09-02, 09:45
Avslutad
Vilka är de mest invecklade frågorna man kan ställa kvinnor och övriga online-tiggare, även i verkliga livet, för att kunna skicka dessa pengar med någon kryptovaluta?

Exempelvis: Vilken software wallet, hashtag, valuta vill du ha i det i m.m?
Det är onödigt att framstå som en sniken i onödan, så vad ska man fråga kvinnor och andra tiggare om för att göra det så invecklat så möjligt för dom för att kunna ta emot kryptovaluta?
Så att de inte frågar fler gånger, samtidigt som man inte säger nej och framstår som snål?

Vilken valuta är bäst att säga att man innehar i detta avseendet?
Citera
2019-09-02, 09:47
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockefredde
Vilka är de mest invecklade frågorna man kan ställa kvinnor och övriga online-tiggare, även i verkliga livet, för att kunna skicka dessa pengar med någon kryptovaluta?

Det är onödigt att framstå som en sniken i onödan, så vad ska man fråga kvinnor och andra tiggare om för att göra det så invecklat så möjligt för dom för att kunna ta emot kryptovaluta?
Så att de inte frågar fler gånger, samtidigt som man inte säger nej och framstår som snål?

Jag har aldrig blivit ombedd att skänka pengar online. Vad har du för pundarvänner egentligen?
Citera
2019-09-02, 09:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Jag har aldrig blivit ombedd att skänka pengar online. Vad har du för pundarvänner egentligen?
Nästan alla kvinnor på dejtingsidor och på Facebook från fattiga länder vill att man ska skicka dom pengar.
Dom älskar Western Union men det vill jag få ett smidigt slut på.
Citera
2019-09-02, 09:56
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Nästan alla kvinnor på dejtingsidor och på Facebook från fattiga länder vill att man ska skicka dom pengar. Dom älskar Western Union men det vill jag ha slut på.

Aldrig hänt mig... Antar att du ger ett blåögt intryck?

Jag föreslår att du klickar på ignorera/blockera
Citera
2019-09-02, 10:12
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Nästan alla kvinnor på dejtingsidor och på Facebook från fattiga länder vill att man ska skicka dom pengar.
Dom älskar Western Union men det vill jag få ett smidigt slut på.

Givetvis är det inga kvinnor bakom de kontona, det är nån snubbe i Afrika.
Citera
2019-09-02, 10:48
Medlem
Citat:

Låter som du ska hålla dig undan tekniska frågor helt. Troligtvis är dessa kvinnor du pratar om mer tekniskt kunniga än du. Man behöver inte veta någons "software wallet hashtag valuta" för att föra över kryptovaluta, alla som använder kryptovaluta vet hur de tar emot pengar.
Om du inte vill ge någon pengar så säg det, om det inte accepteras så blockera/ignorera, det är det tips jag kan ge.
Citera
2019-09-02, 10:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Givetvis är det inga kvinnor bakom de kontona, det är nån snubbe i Afrika.
Jodå det är det visst. Kan vara en nigerian också men inte så ofta. Facebook och seriösa dejtingsidor är rätt duktiga på att städ bort skräp och bluffmakare.
När jag sett dom live i cammen så vet jag att det är kvinnor. Det är då, efter en kvart, som tiggeriet börjar. Jag söker den mest invecklade kryptovalutan och de mest svårbegripliga it-orden att fråga om.
Som jag sen själv kan översätta till engelska eller valfritt språk och bara klistra in i chatten när tiggeriet börjar istället för att bara säga blankt nej till en attraktiv kvinna.

Edit: Nej, kvinnor i u-länder vet inget om krypto. Jag tror inte ens att professionella nigerianska scammers i djungeln har en elektronisk wallet.
Senast redigerad av Tjockefredde 2019-09-02 kl. 10:58.
Citera
2019-09-02, 12:10
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Jodå det är det visst. Kan vara en nigerian också men inte så ofta. Facebook och seriösa dejtingsidor är rätt duktiga på att städ bort skräp och bluffmakare.
När jag sett dom live i cammen så vet jag att det är kvinnor. Det är då, efter en kvart, som tiggeriet börjar. Jag söker den mest invecklade kryptovalutan och de mest svårbegripliga it-orden att fråga om.
Som jag sen själv kan översätta till engelska eller valfritt språk och bara klistra in i chatten när tiggeriet börjar istället för att bara säga blankt nej till en attraktiv kvinna.

Edit: Nej, kvinnor i u-länder vet inget om krypto. Jag tror inte ens att professionella nigerianska scammers i djungeln har en elektronisk wallet.

Vad ska du säga när de väl skaffat en elektronisk plånbok då? Det tar ju liksom någon enstaka minut, på sin höjd. Vad fan vill du åstadkomma med detta egentligen? Säg bara blankt nej.
Citera
2019-09-02, 14:28
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Varför skulle inte ett simpelt nej räcka? Du är bara en av slumpen som frågas, ignorera funkar bäst för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in