2019-08-29, 22:27
Medlem
Jag behöver hjälp o tips på hur jag ska kunna få lån. Har haft skulder hos kronofogden men det är allt återbetalat. Men ett tag var det väldigt mycket. Behöver nu ta ett större lån för att bla gå till tandläkare. Jag jobbar nu inom hemtjänst och tjänar inte så bra men kan betala ett lån utan problem med ett fast månads pris.
Några tips ? Öppen för allt men har ni något negativt att säga kan ni hellre inte skriva. Tack ☺️
Citera
2019-08-29, 22:30
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoline123
Jag behöver hjälp o tips på hur jag ska kunna få lån. Har haft skulder hos kronofogden men det är allt återbetalat. Men ett tag var det väldigt mycket. Behöver nu ta ett större lån för att bla gå till tandläkare. Jag jobbar nu inom hemtjänst och tjänar inte så bra men kan betala ett lån utan problem med ett fast månads pris.
Några tips ? Öppen för allt men har ni något negativt att säga kan ni hellre inte skriva. Tack ☺️

Säger Bluestep nej så är du körd.
Citera
2019-08-29, 22:34
Medlem
Citat:
En del tandläkare erbjuder avbetalningsplaner och vissa kan tydligen även hjälpa till med lån.
https://www.1177.se/sa-fungerar-varden/kostnader-och-ersattningar/kostnader-och-ersattningar-inom-tandvard/om-du-inte-har-rad-med-tandvard/

Börja med att kolla hos tandläkaren.
Citera
2019-08-29, 22:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Har du anmärkningar kvar är den stora frågan. Om icke och du har fast jobb borde det inte vara några större problem. Vill du testa är förmodligen en samlingstjänst bäst som t.ex Lendo. Bara en UC. Annars brukar ju rådet först vara att höra av sig till den bank man använder, dvs där din lön kommer in.
Citera
2019-08-29, 22:38
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:

Gå till folktandvården och ta det på avbetalning. Bra mycket bättre än att fastna hos någon halvskum låneagentur.
Citera
2019-08-30, 10:49
Medlem
Havremopedens avatar
kasta passet i havet så får du tandläkare för 50 kr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in