2019-08-29, 13:29
Medlem
Spontant känner jag rånmord, ligger ju helt öde i ett industriområde.
https://imgur.com/a/6xvJXgi
Citera
2019-08-29, 13:30
Medlem
Kan vara en helt galen gissning men känns som ett område/lägenhetshus där folk blir placerade av kommun, ofta missbrukare.
Någon som törs säga ifall ni tror någon av offren (a*f eller B*lly) blivit mördad av den andre?
Citera
2019-08-29, 13:32
Medlem
Oj intressant teori då skulle denne andre kunna vara den ”bekanta som hittat honom död”
Citat:
Ursprungligen postat av coked-suitman
Kan vara en helt galen gissning men känns som ett område/lägenhetshus där folk blir placerade av kommun, ofta missbrukare.
Någon som törs säga ifall ni tror någon av offren (a*f eller B*lly) blivit mördad av den andre?
Citera
2019-08-29, 13:33
Medlem
ost-e-knarks avatar
Ja det är ett boende för missbrukare.
Citera
2019-08-29, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coked-suitman
Någon som sitter på värdig information ang offrets bakgrund, familj osv?

B*illy B*ogren är en alkis i staden. Man ser honom ofta stappla runt på gator och torg, oftast mellan bolaget och hans bostad. För ett par år sedan brännskadades han så hans ansikte fick sig en nedgradering. Han tillför ingenting till kommunen så ingen större förlust, tror inte han kommer vara saknad av så många heller även om hela hans liv är tragiskt och att det skulle gå så snett.

Det finns en annan smått psyksjuk individ som glider runt och gapar, skriker och hytter med näven åt folk å fä. Han känns som en kandidat till att kunnat haft ihjäl B*illy över en sup eller två.
Citera
2019-08-29, 15:55
Medlem
Nytt konto då jag ej fått tag i mitt gamla.

Då både jag och min far är bekanta med A.N & B.B så åkte vi förbi och kollade vilken bostad som var avspärrad. Det är B.Bs del där det var inne folk. Att A.N skulle lyckats få ihjäl B.B ser jag som högst osannolikt då han i flera år varit rullatorbunden och allmänt svag.

Så sent som igår var B.Bs allmäntillstånd inte långt ifrån ihjälslagen då han fallit och bla. i stort sett krossat skallen. Skulle inte förvåna mig om det är överdos och det bara sett jävligt illa ut.
Citera
2019-08-29, 16:03
Medlem
https://www.expressen.se/gt/man-hitt...sstanker-mord/

Knivhuggen. En man anhållen.
Citera
2019-08-29, 17:36
Medlem
Mikessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsviss
Vad vet vi om honom, ålder? Bakgrund? Det måste ju vara kopplat till dem andra morden? 3 mord på 48h känns ju som att något är planerat

Vilka fler mord kopplar du ihop med detta? Har inte hört om några fler mord i närliggande område i alla fall?
Citera
2019-08-29, 17:47
Medlem
Är BB den korte som staplar(staplade) omkring?
Citera
2019-08-29, 18:00
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copybird
B*illy B*ogren är en alkis i staden. Man ser honom ofta stappla runt på gator och torg, oftast mellan bolaget och hans bostad. För ett par år sedan brännskadades han så hans ansikte fick sig en nedgradering. Han tillför ingenting till kommunen så ingen större förlust, tror inte han kommer vara saknad av så många heller även om hela hans liv är tragiskt och att det skulle gå så snett.

Det finns en annan smått psyksjuk individ som glider runt och gapar, skriker och hytter med näven åt folk å fä. Han känns som en kandidat till att kunnat haft ihjäl B*illy över en sup eller två.

Honom känner jag igen från staden. En ganska lite kille? En kort kille? Kanske 165 lång? Går omkring med keps?

Jag såg honom med brännskador för cirka två veckor sedan. Jag såg honom vid COOP forum i Kungsbacka.
Citera
2019-08-29, 18:19
Medlem
Mikessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Är BB den korte som staplar(staplade) omkring?

Korrekt. Alltid keps och långt hår på sista tiden
Citera
2019-08-29, 19:14
Medlem
han var en snäll kille och duktig kock på sin tid som det gick snett för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in