• 1
  • 2
2006-04-26, 21:46
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Ja, hur gick det för bråkmakarn då? Något trevligt? Vad kommer det för nytt?
Det gick bra! Jag tog för mig och lät mig väl smaka, man får ju inte vara blyg

Väldigt mycket gott. Lite småroliga tävlingar. Mycket kaffe i olika varianter, svårt att få sig en gammal hederlig kopp med mjölk och socker..
Jag smakade kyckling i ett stånd, och mannen bakom disken pratade riktigt grötig danska (förstod inte så värst mycket) och berättade glatt att kycklingen minsann var från Thailand. Känns inte som att det är nåt att skryta om.

Annars var det mest som jag föreställt mig, trevligt folk, mycket att äta och dricka.
Dafgård gav bort vatten i 50 cl petflaskor med trist etikett. otroligt ickespännande.

Rydbergs serverade friterad mat med deras dressingar. När jag såg att dom gav bort hamburgare så frågade jag om jag kunde få en, "-Nej, dom ger vi bara till speciella kunder". Jiffla as

Såna där is-flusch med olika kaffesmaker och vanilj var ganska populärt. Jag drog i mig en mugg i ett rasande tempo (struntade i att använda ätpinnen och hällde muggens innehåll rakt in i munnen) och fick en sjujälva huvudvärk. Pannan och bröstet frös till is tror jag, kändes som att jag skulle svimma.

Olika joicer fanns det också mycket av.

Lite konstigt vilken nonchalant attityd vissa säljare hade. Är ju inte så kul att gå fram till nån som sitter och läser tidningen fullt uppfälld framför sig.

En till sak som var dåligt var en smakportion lax jag fick. Laxen var halvfryst. Väldigt B.

Oliwer twists snusdosar var ju toma visade det sig. Varför ställer dom fram såna?
Citera
2006-04-26, 22:10
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Det gick bra! Jag tog för mig och lät mig väl smaka, man får ju inte vara blyg

Väldigt mycket gott. Lite småroliga tävlingar. Mycket kaffe i olika varianter, svårt att få sig en gammal hederlig kopp med mjölk och socker..
Jag smakade kyckling i ett stånd, och mannen bakom disken pratade riktigt grötig danska (förstod inte så värst mycket) och berättade glatt att kycklingen minsann var från Thailand. Känns inte som att det är nåt att skryta om.

Annars var det mest som jag föreställt mig, trevligt folk, mycket att äta och dricka.
Dafgård gav bort vatten i 50 cl petflaskor med trist etikett. otroligt ickespännande.

Rydbergs serverade friterad mat med deras dressingar. När jag såg att dom gav bort hamburgare så frågade jag om jag kunde få en, "-Nej, dom ger vi bara till speciella kunder". Jiffla as

Såna där is-flusch med olika kaffesmaker och vanilj var ganska populärt. Jag drog i mig en mugg i ett rasande tempo (struntade i att använda ätpinnen och hällde muggens innehåll rakt in i munnen) och fick en sjujälva huvudvärk. Pannan och bröstet frös till is tror jag, kändes som att jag skulle svimma.

Olika joicer fanns det också mycket av.

Lite konstigt vilken nonchalant attityd vissa säljare hade. Är ju inte så kul att gå fram till nån som sitter och läser tidningen fullt uppfälld framför sig.

En till sak som var dåligt var en smakportion lax jag fick. Laxen var halvfryst. Väldigt B.

Oliwer twists snusdosar var ju toma visade det sig. Varför ställer dom fram såna?
Importera kyckling från Thailand? Nej tack, jag avstår.

Det dåter ju inte alls bra. Illa att det ska vara tråkig attityd. Lite tråkigt med vattenflaskor från Gorbys. Bom kunde tryckt upp han den fula snubben från reklamen, med ett fett smajl, på musmattor och gett bort. Det hade varit något va?

Jag hatar sån't där slush-ice. Fy vad det är vidrigt. Hata, hata, hata... Jag har inte ätit någon på 10 år, men jag har dåliga minnen av dom.

Det är ju inte alls bra att servera fryst mat, eller inte servera alls. Några av dom här företagen borde nog anställa mig som image-konsult, för att få fart på deras booths.
Citera
2006-05-01, 20:08
Medlem
Jag var också där under måndagen, var där med min restaurang grupp,

MVH
Citera
2006-05-02, 06:12
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodneyn
Jag var också där under måndagen, var där med min restaurang grupp,