2006-04-26, 21:46
Citat:
Det gick bra! Jag tog för mig och lät mig väl smaka, man får ju inte vara blyg
Ursprungligen postat av Squalo
Ja, hur gick det för bråkmakarn då? Något trevligt? Vad kommer det för nytt?

Väldigt mycket gott. Lite småroliga tävlingar. Mycket kaffe i olika varianter, svårt att få sig en gammal hederlig kopp med mjölk och socker..

Jag smakade kyckling i ett stånd, och mannen bakom disken pratade riktigt grötig danska (förstod inte så värst mycket) och berättade glatt att kycklingen minsann var från Thailand. Känns inte som att det är nåt att skryta om.

Annars var det mest som jag föreställt mig, trevligt folk, mycket att äta och dricka.
Dafgård gav bort vatten i 50 cl petflaskor med trist etikett. otroligt ickespännande.
Rydbergs serverade friterad mat med deras dressingar. När jag såg att dom gav bort hamburgare så frågade jag om jag kunde få en, "-Nej, dom ger vi bara till speciella kunder". Jiffla as

Såna där is-flusch med olika kaffesmaker och vanilj var ganska populärt. Jag drog i mig en mugg i ett rasande tempo (struntade i att använda ätpinnen och hällde muggens innehåll rakt in i munnen) och fick en sjujälva huvudvärk. Pannan och bröstet frös till is tror jag, kändes som att jag skulle svimma.
Olika joicer fanns det också mycket av.
Lite konstigt vilken nonchalant attityd vissa säljare hade. Är ju inte så kul att gå fram till nån som sitter och läser tidningen fullt uppfälld framför sig.
En till sak som var dåligt var en smakportion lax jag fick. Laxen var halvfryst. Väldigt B.
Oliwer twists snusdosar var ju toma visade det sig. Varför ställer dom fram såna?