Citat:
Ursprungligen postat av
Mapping
Mycket intressant!
Gällande Att*: Har du läst FUP? Där finns rätt mycket chattar där Salam är med där det är tydligt att St*nley var den riktiga måltavlan, och kanske även Ali. Så, jag tycker det spåret, att Omar Y skulle ha gjort det för att markera mot andra i Malmö känns lite tunt. Ta även med i beräkningen att det var två skyttar och att den ena utbrast "Du har skjutit fel kille" eller något sådant direkt efter skjutningen. Det skulle innebära att bara en av skyttarna ville "byta" offer, och att det inte var sanktionerat av Salam. Att* var en god vän till Salam eller deras familjer kände i alla fall fall varandra bra. Jag säger inte att du har fel, men vill mest testa teorier mot varandra.
Håller med dig till 100% problematiken är att vi kanske aldrig lär få veta sanningen då Malmö är en jävligt konstig stad, finns ingen heraki, värkar som att dem yngre kör på hur dem än känner för!!!
Finns många saker som jag ständigt försöker ifrågasätta samt koppla ihop helheten (vad vinner man på att agera som gjort) Och jämföra deras positioner i malmö och efterspelet som sker när dem grips, för så fort någon grips så byter dem yngre sida innan att ens en fällande DOM inträffar.
Försöker förstå alla dem här: mekky,yomok,moghrabi ligorna? Spelar jävligt konstigt spel tror säkert polisen är lika förvirrade.
Har läst flera utredningar, vad jag ständigt märker är just dem namnen dyker upp flitigt men ändå kan dem härja vidare?