2019-08-28, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Vi kan nog förvänta oss hämndaktioner i framtiden..

Mannen har full bevakning nu. Men den lättar med tiden. Jag tror de kommer knäppa honom fortare än någon hinner blinka, så fort möjligheten ges.

Så vida de inte envisas med att låta fjuniga och nedknarkade ynglingar leka Rambo.
Citera
2019-08-28, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Fast ännu konstigare att det just är en läkare! Sådana yrken brukar ju klassas som kall. Om det varit företagsledare, rektor, byråkrat m.m. hade man kunnat förstå. Men kombon läkare - grovt kriminell låter väldigt unik.
OnT. Tur att den gripne verkar vara en lokal förmåga, får hoppas detsamma i Stockholmsmordet i natt. Inge bra med inhyrda torpeder från utlandet.

Nej inget konstigt att hon är läkare. Läkaryrket är inget "kall" även om många av dom kanske påstår det. 95% av läkarna är läkare för statusen inte för något annat.
Citera
2019-08-28, 10:38
Medlem
mjohan84s avatar
Jag kikade för skoj skull på offrets broders Fb, de som likear hans bilder är ofta tjejer med invandrarpåbrå , kollade upp fem av dessa och alla de hade kriminella män, det säger en hel del... sedan vet jag inte vidden av deras kriminalitet men de var Iaf straffade , i min umgängeskrets är ingen straffad ... man väljer sin sfär att umgås med.
Citera
2019-08-28, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Så kan det mycket väl ha varit. Som yrkeskriminell gangster så har man nog inte särdeles svårt att dupera. Men t.o.m innan mordet så fanns hans namn och kriminella förflutna bara en enda googlesökning bort.
Jag är övertygad om att hon visste om hans förflutna, men att hon valde att bortse från det och ville ge honom en andra chans. Vissa människor är otroliga på att ljuga och ge löften utan minsta reflektioner. Men om han var involverad i olika knarkhanteringar eller brottsplaneringar så är det inte direkt något som går att googla på. Och är man kär så väljer man ofta att tro på personen ifråga.
Citera
Medlem
Funderar på om mercan stått vid limhamnsvägen och sedan fortsatt fram till där den syns på bild, därför skytten springer tillbaka. Na är vid tessinsväg 2ggr, tror han springer tillbaka för att skyttarna inte lämnat än.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jag hoppas att Naief Adawi står på tur och får plikta för sin synd.
Jag lägger champagnen på kylning redan nu.

Jag har hört flera ha samma åsikt som dig, och även att han inte kommer att få särskilt mycket uppbackning i det hela, trots att man tycker att det är fel att K blev mördad.
Tydligen har NA varit väldigt girig under sina år som kriminell, och även varit inblandad i flera mord och mordförsök som en av anstiftarna. Så ja, vad jag har hört så verkar det vara fler champagneflaskor på kylning än bara din.
Citera
2019-08-28, 10:40
Medlem
Läkare dit, läkare hit.... Helt jävla otroligt hur folk är så fixerade vid hennes yrke. Herregud, hon skulle lika gärna kunnat varar dagisfröken, lärare eller veterinär. Det spelar liksom INGEN ROLL.

Så sluta nu tjafsa 300 sidor till om läkare, läkare, läkare
Citera
2019-08-28, 10:42
Medlem
Creaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babi.
90% av alla mellan östern killarna är possitiva till kriminalitet på något vis "de flesta ekonomisk brottslighet" så när en arabisk kvinna som är akademiker blir det FETA problem att ska partner för det finns inga män som är skötsamma. Ingen arabisk kvinna tittar på en SVENNE BANAN iaf inte Malmö.
Iranier, inte arab.
Citera
2019-08-28, 10:44
Medlem
Jag tror de som sköt BO kommer att bli outade av sina egna. Inte till polisen men till farsan.

De som ligger bakom skjutningen måste vara jävligt osugna på att deras familjemedlemmar blir måltavlor.
Citera
2019-08-28, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Svenskman, kvinna från en hederskultur. Välkommen till det nya Sverige.
Kvinnan vittnade i rätten något år tillbaks. 2 skott i huvudet, lämnat spädbarn.

Ingen aning om vem som vill sätta exempel, men det gjorde dom.
Citera
2019-08-28, 10:47
Medlem
mjohan84s avatar
Ytterligare en kvinna död , s.k gangsters med heder står för detta... de påstår att barn och kvinnor är heliga men väljer att riskera oskyldiga människor liv i sin jakt på sin fiende... de kan köra upp sin s.k heder nånstans, den har aldrig funnits

Detta folk skiter fullständigt i vem som korsar deras väg
Citera
2019-08-28, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbasatan
Funderar på om mercan stått vid limhamnsvägen och sedan fortsatt fram till där den syns på bild, därför skytten springer tillbaka. Na är vid tessinsväg 2ggr, tror han springer tillbaka för att skyttarna inte lämnat än.

Ok, så då kanske de lämnade av dem vid limhamnsvägen och sen körde ner för Sergels väg när skjutandet hade börjat och GM2 började jaga NA?

Dock på det där collaget verkar flyktbilen komma ut från Nicoloviusvägen, skulle det i så fall innebära att bilen körde efter NA/GM2 och sen inser att de inte kan köra på innergården och därmed vänder ut och ser GM1 springa åt fel håll därifrån, ungefär?

Finns det någon uppgift på hur länge allting tar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in