2006-03-10, 13:40
Medlem
whogivesafucks avatar
Satt och kåtade upp mig till ett gäng GGG-filmer för ett tag sedan.
Blir ruskigt tänd på brudar som kör cum swapping.

Men hur gör de för att få tag på tjejerna? De flesta är ju ruskigt fräscha (iaf på utsidan)
Och tänk att hitta några tjejer som vill leka samma lek
Citera
2006-03-10, 13:42
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Satt och kåtade upp mig till ett gäng GGG-filmer för ett tag sedan.
Blir ruskigt tänd på brudar som kör cum swapping.

Men hur gör de för att få tag på tjejerna? De flesta är ju ruskigt fräscha (iaf på utsidan)
Och tänk att hitta några tjejer som vill leka samma lek
Money talks som dom säger. Att hitta tjejer som ställer upp gratis kan du glömma.
Citera
2006-03-10, 14:10
Medlem
micaeles avatar
Med pengar får man allt här i världen.
Andra lockbeten kan vara löften om medverkan i storproduktioner och kändisskap inom porrvärlden.
Citera
2006-03-13, 14:24
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Alternativt hitta en brud som kan tänka sig göra det, om inte för att hon vill det så för att hon inte har så mycket mot det och vill ge något extra till dig. Sätt sedan in lite anonser på internet efter en till partner. Jag menar, att få en egen brud att göra så är inte helt jävla fucking otroligt, beror ju helt på vad det är för person. Sen har vi har ändå runt två miljoner potentiella flickor / tjejer / kvinnor i detta landet (som inte är för gamla), som kan vara aktuella. Att hitta någon så vi en annons, borde nog inte vara omöjligt. Att det blir två väldigt vackra flickor är dock knappast troligt, chansen att du får ett halvtroll är väll ganska övervägande?

Antagligen kommer du inte lyckas, men åk till Thailand med fet plånbok och du lär kunna få se en hel orgie i cum-swaping, om det nu är det du gillar. Fick googla upp ordet, och jag kan faktist inte förstå vad som är så tändande i att tjejern flyttar din sperma mellan sina munnar, men vem är jag att dömma?
Citera
2006-03-18, 04:45
Medlem
Jag blev tillsammans med en tjej en gång som alltid bad om att få satsen i ansiktet/munnen. Lite spott skada tydligen inte heller samtidigt som man skulle vira in handen i håret och dra hårt som fan. Den kvinnan skada mig för resten av livet. Någe cumswapping blev det iofs aldrig tal om.
Numera måste jag (önskar) spruta alla tjejer jag träffar (ligger med) i ansiktet. Gentleman som jag är frågar jag dock alltid om lov först, trots min bestående skada.

Kan man prova med att gå till en psykoterapeut?
Citera
2006-03-18, 05:12
Medlem
Parkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primal Rage

Kan man prova med att gå till en psykoterapeut?

Terapisessioner som avhandlar ämnet sperma kan lätt bli lite "såsiga".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in