2019-08-23, 07:53
Medlem
Hej!

Jag gillar att gå utan strumpor och tycker det är bekvämt att gå i skor med utan strumpor. Men jag får ibland blåsor på fötterna. Finns det skor som man kan ha på sig utan att ha strumpor?
Citera
2019-08-23, 08:25
Medlem
GormDenGamles avatar
Alla skor. Bara att vänja sig.
Citera
2019-08-23, 08:27
Medlem
Jaghettepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Hej!

Jag gillar att gå utan strumpor och tycker det är bekvämt att gå i skor med utan strumpor. Men jag får ibland blåsor på fötterna. Finns det skor som man kan ha på sig utan att ha strumpor?

Ja det finns
Citera
2019-08-23, 08:39
Medlem
Citat:
Hej!

Tygskor är snälla mot fötterna.
Citera
2019-08-23, 08:40
Medlem
Flip flop och andra sandaler kan fumka
Citera
2019-08-23, 09:19
Medlem
yz44s avatar
Själv trivs jag inte i skor jag får blåsor av.
Finns alltid barfotaskor att använda, de borde inte ge några sådana problem.
Citera
2019-08-23, 10:06
Medlem
Går inte ge något svar generellt. Människors fötter är olika. Så det bästa är att prova sig fram.
Citera
2019-08-23, 10:48
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Hej!

Om du känner att skorna skaver, sätt på ett skavsårsplåster innan du får en blåsa. Du skyddar du dels foten, men nöter även lite på stället i skon som ger blåsorna vilket kan hjälpa till att förhindra framtida problem.
Citera
2019-08-23, 10:53
Medlem
Köp gammeldags kängor i rent läder, blöt kängorna och traska runt i dem tills de torkar. Då har du fått en formgjutning av din fot.
Citera
2019-08-23, 16:01
Medlem
borrizs avatar
Seglarskor skall egentligen bäras utan strumpor.
https://images.asos-media.com/products/kickers-lennon-bruna-seglarskor-i-mocka/12757980-1-brown?$XXL$&wid=513&fit=constrain
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in