2019-08-23, 21:44
Medlem
Någon skrev i början att han ser väldigt snäll ut. Jag tycker Joakim påminner om en rysk massmördare som var aktuell för några år sedan. Väldigt lika faktiskt och skulle kunna vara släkt. Kanske någon medlem vet vem jag syftar på?
Citera
2019-08-23, 21:46
Medlem
Min gaydar slår igång direkt när jag ser honom.. Smygis, tro?
Citera
2019-08-23, 21:50
Medlem
KEBs avatar
Video med GM

https://www.youtube.com/watch?v=NwhU4xh0hnM
Citera
2019-08-23, 21:50
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Någon skrev i början att han ser väldigt snäll ut. Jag tycker Joakim påminner om en rysk massmördare som var aktuell för några år sedan. Väldigt lika faktiskt och skulle kunna vara släkt. Kanske någon medlem vet vem jag syftar på?

Andrei Chikatilo

https://images.app.goo.gl/vuWPy97ENttBZmDm6
Citera
2019-08-23, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Borde dom inte plockat in exet då, istället för att haft en häktningsförhandling med GM i eftermiddag?
Han kanske är i sånt chocktillstånd att han inte kunnat redogöra än vad som egentligen hänt, han säger ju själv att han är oskyldig. Kan ju vara så att både MGM och BO blivit attackerade av BO ex, vi vet ju inte vad som sagts i förhör och häktningsförhandling. Men utredningen kommer nog att visa vad som egentligen hänt när svar kommer från all teknisk undersökning med DNA osv om de finns en 3e person inblandad. Även jag tycker de verkar som MGM är den skyldige, men dom måste ju utreda brett och inte fastna i ett spår.
Citera
2019-08-23, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klurifix
Han kanske är i sånt chocktillstånd att han inte kunnat redogöra än vad som egentligen hänt, han säger ju själv att han är oskyldig. Kan ju vara så att både MGM och BO blivit attackerade av BO ex, vi vet ju inte vad som sagts i förhör och häktningsförhandling. Men utredningen kommer nog att visa vad som egentligen hänt när svar kommer från all teknisk undersökning med DNA osv om de finns en 3e person inblandad. Även jag tycker de verkar som MGM är den skyldige, men dom måste ju utreda brett och inte fastna i ett spår.
Jag har inte lyckats läsa nånstans att han sagt att han är oskyldig? Nej, tvivlar starkt på att nån annan är inblandad.
Citera
2019-08-23, 22:05
Medlem
Citat:
Där står de, förnekar brott och motsätter sig häktning.
https://www.expressen.se/nyheter/krim/framgangsrik-vd-begars-haktad-for-mord/
Citera
2019-08-23, 22:09
Medlem
Citat:
HUR kan jag ha missat det!? Tack!
Citera
2019-08-23, 22:14
Medlem
Citat:
Där står de, förnekar brott och motsätter sig häktning.
ja det är ju det vanliga, antar att historien om hastigt uppdykande inkräktare pekas ut som skyldiga,
av MGM.
En regel tycks det, så skedde vid mordet på Tova, mordet av Cecilia i Åhus osv osv..
Alltid inkräktare som talar utländskt språk som pekas ut.
Citera
2019-08-23, 22:14
Bannlyst
Citat:

Citat:
En man som arbetade för den mordmisstänkte mannens företag för flera år sedan beskriver vd:n som ”elak”.
”Kommer som en chock”
– Jag valde att sluta på grund av hans beteende mot mina kolleger. Han var allmänt elak mot folk. Jag såg många kolleger som kom ut från hans rum gråtande, och valde att sluta. Han kunde prata gott om en person, och två minuter senare pratade han illa om samma person.

Typisk psykopat. Verkar jättesympatisk utåt i youtubevideorna men ett äkta ärkesvin bakom lyckta dörrar.
Citera
2019-08-23, 22:15
Medlem
Citat:
Tova hette hon. Inte Moa.
Billy hade planerat mordet rejält. Annars hade han inte genomfört det just den kvällen. Skottkärran, fälgen, tejpen, allt var "väl" genomfört.

Vad gäller GM i den här tråden, så tror jag det kom i stundens hetta. Jag tror att offret ångrade både lägenhetsköp och inflytt. Jag tror hon ville göra slut. GM såg rött.

Tova var det hon hette. I stand corrected.

Vad gäller motiv/planering osv kanske paret nyss flyttat ihop. Tagit stora gemensamma krediter. Nu vill hon plötsligt separera. Han inser att han måste köpa ut henne, den del som hon äger av bostaden vilket kan vara en stor kostnad beroende på hur dom lagt upp det. Han inser att hon bara är en värdelös gold digger och dödar henne i vredesmod.
Citera
2019-08-23, 22:19
Medlem
Citat:
HUR kan jag ha missat det!? Tack!

Behöver inte vara BO ex heller, utan vilken galning som helst, ett rån som gått snett eller vad som helst, allt måste ju utredas och de gör dom säkert med, vi vet ju inte vad som framkommit i förhör. Men jag håller med dig, mest troligt är de ju rätt MGM dom har, men allt annat måste ju uteslutas, och han är säkert i ett sånt tillstånd att han inte kan redogöra för vad som hänt på ett bra sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in