Citat:
Ursprungligen postat av
Novotar
Håller med OM han hållit ett ”stoneface” som om ingenting skett, givetvis inte bra men hur vet du det?
Håller helt med dig om att J.B har ett stoneface!
Likaså att jag med tror att någon kommer råka ut för hans mörka sida!
J vill inte prata om vad han har gjort, men han bord gjort det om inte annat i brottsbearbetningen?? Han skulle aldrig få så här frikostiga permissioner annars.
Likaså att jag med tror att någon kommer råka ut för hans mörka sida!
Det är åt helvete, ynkligt, patetiskt och framförallt fegt att han ej gjort det han har heller inte tagit kontakt med Monicas barn.
Du skriver
"Jag anser inte att man är frisk genom att låtsas som att ingenting har hänt och behandla inblandade människor som luft. Men, jag är ju ingen läkare"" Jag delar din uppfattning, har hört bakvägen att det finns en stor irritation hos medpatienter på Karsudden gällande J.B just låsas ingenting, att han är tyst låten och hans blickar, blickarna biter ej på det dessutom allra flesta utan skapar
ilska, så vem vet vad som händer. somt t.ex. En del riktigt tuffa som efter många många år slussades vidare, dom hade ej accepteras J.B´S beteende och dessutom hade de konfronterat Ledningen ner ifrån och upp.. Och J.B