• 2
  • 3
2022-02-28, 19:07
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Sedan 1953 har judarna haft makten att ändra vårt DNA det var då resten av mänskligheten förlorade.

Samtidigt som de har världens mest nedbrutna och skadade DNA själva. Finns bevisat enligt forskning.

En ny världssport är att bryta ner judiskt DNA och odla nya gensjukdomar i judar.
Citera
2022-03-01, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
ett av dem bästa svaren jag nånsin läst på frågan, kudos. Med andra ord är det inte en myt då att Judar är grovt, grovt överrepresenterade i maktinstitutioner, media etc? För det säger ju ofta ADL...
Tack så mycket!

Precis, jag skulle säga att de utan tvekan är överrepresenterade (sett till hur liten gruppen är) i maktpositioner, såsom ägare och chefer över banker och mediehus. Någon myt är det absolut inte.

Sedan tror jag inte de sitter och smider planer för att mörda alla vita människor. Men givetvis inser man att de först och främst ser till sin egna grupp (det vill säga sin familj och andra judar), vilket kanske inte alla gånger är så bra för oss andra.
Citera
2022-03-01, 16:13
Medlem
yidarmy123s avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
ett av dem bästa svaren jag nånsin läst på frågan, kudos. Med andra ord är det inte en myt då att Judar är grovt, grovt överrepresenterade i maktinstitutioner, media etc? För det säger ju ofta ADL...

Ja, det är bara att kolla på vilka som styr de allra största massmedierna och tv-bolagen som har ett enormt inflytande över vart våra svenska medier får sin information, och vart vi får vår underhållning osv. Det här är bara ett litet urval dessutom:

Juden Brian L Roberts kontrollerar Comcast som i sin tur äger följande medier: CNBC News, NBC News, Universal, Dreamworks Classics, MSNBC, Sky

Juden Bob Iger kontrollerar Disney som äger: ABC News, ABC Television group, Vice

Juden Sumner Redstone som kontrollerade (numera död så hans fru tog över) Natural Amusement som äger: MTV, CBS News, Viacom

Juden John Stankey är AT&T:s vd som kontrollerar CNN och HBO

Juden Miachel Bloomberg äger Bloomberg

New York Times ägs och kontrolleras av den judiska Sulzberger-familjen.

Juden Mark Zuckerberg äger Facebook och Instagram (det förklarar all censur där.)

Google och youtube ägs och grundades av juden Larry Page

Reuters grundades av juden Paul Reuter

I Sverige så har vi den judiska Bonniersfamiljen som tidigare ägde TV4 och idag äger DN (där juden Wolodarski är chef), Expressen, Dagens Industri och Sydsvenskan.

Det är helt enkelt felaktigt att påstå att judarna inte har enorm makt i dagens samhälle - de är allt annat än en utsatt grupp. Dock kan jag köpa att vissa inte ser det som någonting märkvärdigt - men att helt förneka deras enorma makt det är att leva i en illusion.

Felet många gör är att de ser judarna på samma sätt som de ser kristna eller muslimer. De flesta judarna med makt är sekulära och tror inte på Gud, däremot så håller dem ihop och är väldigt kollektivistiska i sitt sätt att leva - vilket säkert beror på att de har fått flytta runt så mycket genom alla tider.

De är sammansvetsade helt enkelt och att det ligger till på det viset är ingen teori som jag har hittat på. Vill man lära sig mer om judarna som grupp så föreslår jag att man läser den sekuläre juden Israel Shahaks böcker - då slipper man dessutom vara rädd för att det är någon ’nazistpropaganda’ som man läser.
Senast redigerad av yidarmy123 2022-03-01 kl. 17:11. Anledning: .
Citera
2022-03-01, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yidarmy123
Ja, det är bara att kolla på vilka som styr de allra största massmedierna och tv-bolagen som har ett enormt inflytande över vart våra svenska medier får sin information, och vart vi får vår underhållning osv. Det här är bara ett litet urval dessutom:

Juden Brian L Roberts äger Comcast som i sin tur äger följande medier: CNBC News, NBC News, Universal, Dreamworks Classics, MSNBC, Sky

Juden Bob Iger äger Disney som äger: ABC News, ABC Television group, Vice

Juden Sumner Redstone som ägde (numera död så hans fru tog över) Natural Amusement som äger: MTV, CBS News, Viacom

Juden John Stankey är AT&T:s vd som äger CNN och HBO

Juden Miachel Bloomberg äger Bloomberg

New York Times ägs och kontrolleras av den judiska Sulzberger-familjen.

Juden Mark Zuckerberg äger Facebook och Instagram (det förklarar all censur där.)

Google/youtube ägs och grundades av juden Larry Page

Reuters grundades av juden Paul Reuter

I Sverige så har vi den judiska Bonniersfamiljen som tidigare ägde TV4 och idag äger DN (där juden Wolodarski är chef), Expressen, Dagens Industri och Sydsvenskan.

Det är helt enkelt felaktigt att påstå att judarna inte har enorm makt i dagens samhälle - de är allt annat än en utsatt grupp. Dock kan jag köpa att vissa inte ser det som någonting märkvärdigt - men att helt förneka deras enorma makt det är att leva i en illusion.

Felet många gör är att de ser judarna på samma sätt som de ser kristna eller muslimer. De flesta judarna med makt är sekulära och tror inte på Gud, däremot så håller dem ihop och är väldigt kollektivistiska i sitt sätt att leva - vilket säkert beror på att de har fått flytta runt så mycket genom alla tider.

De är sammansvetsade helt enkelt och att det ligger till på det viset är ingen teori som jag har hittat på. Vill man lära sig mer om judarna som grupp så föreslår jag att man läser den sekuläre juden Israel Shahaks böcker - då slipper man dessutom vara rädd för att det är någon ’nazistpropaganda’ som man läser.

Du måste justera din lista.

Disney är ett börsföretag med flera hundratusen ägare. Bob Iger var tidigare styrelseordförande, nuvarande ordförande är Susan Arnold.

MTV, CBS, Viacom ägs av Paramount. Också det är ett börsföretag med de klassiska index-fonderna som största ägare (norska oljefonden är näst störst).
Citera
2022-03-01, 17:10
Medlem
Mystiskt
Senast redigerad av rutand 2022-03-01 kl. 17:30.
Citera
2022-03-01, 19:07
Medlem
Etnisk lojalitet, vilket normalintelligent ras som helst hade kunnat göra samma sak om de inte utsatts för decennier av propaganda.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in