Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Krankentot
Är det vid Friskis & Svettis? Utökat träningspass eller "ungdomar"? Luktar babbeluringar.
Inspark till gymnasiet?
Seved. Det är där det finns ett McD där det drivs av smutslimer och de skäller ut en för att de inte förstår korrekt svenska, eller där latinamerikaner kom på att de skulle driva ett "internetkafe" med svart arbetskraft och la ned skiten på en gång när polisen kom in, de äckliga latinamerikanerna kom på att de skulle suga upp de svarta pengarna på Seved för det pågår omfattande knarkhandel där, och pågick inne i lokalen.
När jag stötte äåp vidriga äckel som hade bott på Seved sa de att <seved har ett fint ställe, och när jag frågade varför de flyttade ifrån seved om det var så bra där då blev de tysta. IQn räckte inte till för att svara på den motfrågan. Varför bor man ihop med en äcklig latinamerikan som ingen normal ville ha och varför har man alltid gått på bidrag? enkla frågor.
min gissning är att det pågick knarkhandel och man ville inte betala för knarket eller så var man skyldig pengar till en knarkhandlare. Sist jag var på skitstället som drevs av en äcklig latinamerikan satt det en grupp med ungdomar och snackade helt öppet om hur det skulle komma upp sig i knarkvärlden.