Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Konstigt i dessa tider som alla bär omkring mobil att ingen fotar underverket! Det var högst troligen ett ufo. Ett sådan där ufo som åter igen kommer undan för att folk inte greppat mobilen och tagit ett foto.
Att det är ödlor tror jag mindre på. Snarare kanske mer åt insektshållet.
Vad pratar du om? Det tas en massor bilder/videos på ufos hela tiden(genom främst mobilkameror).
1) Mobilkamera är sällan något bra, suddigt otydligt skit oavsett vad man filmar/fotar på ett avstånd. Detaljer, skärpa uteblir.
2) Du ser något extraordinärt, första tanken är kanske inte att plocka fram mobilen utan att fortsätta stirra häpnad, eller som jag gjorde(feg som jag är) fick en otäck känsla & gömde mig instinktivt. Det är en sak att lugnt och sansat tänka logiskt i ett avslappnad miljö, något annat i stundens hetta när hjärnan är förvirrad över vad den ser.
3) Mobilen är urladdad/död/för långsam med alla appar/tryck och det är borta innan man hinner fånga det på bild.
Jag vet inte om något av detta gäller TS eller om han bara trollar(sannolikt ja) men fel att påstå att folk aldrig filmar. Hela nätet är ständigt översvämmat av klipp(mest skit cgi ).
''insektshållet'', indianer i nordamerika som predikar star people påstod att en särskild ras som liknar myror ''ant people'' har underjordiska baser på jorden, analyserar man den moderna beskrivningen av en ''grey alien'' så är hela huvudet med stora svarta tomma ögon likt en myra till formen. Finns tusentals år gamla grottmålningar som visar ungefär samma huvud/varelse.