2019-08-18, 15:20
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Solsting, dröm eller troll. Finns inga ufon med aliens. Så är det med det.
Citera
2019-08-18, 15:23
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Solsting, dröm eller troll. Finns inga ufon med aliens. Så är det med det.

så du menar att UFO inte existerar ?
Citera
2019-08-18, 15:32
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
så du menar att UFO inte existerar ?

Typ.
Citera
2019-08-18, 15:34
Medlem
Klart att det finns "något" där ute i universum! Har själv upplevt en väldigt märklig händelse 1988.jag och en kompis stod som 2 fågelholkar och bara glodde upp på himlen. Det var på hösten, lite mörkt ute, vi såg något triangel format som gled förbi oss ca 100m uppe i luften, helt ljudlöst! Man såg 3 ljus i varje spets på farkosten. Den svävade förbi i väldigt låg hastighet, för att sedan bara försvinna bort i väldigt hög hastighet! Tänker på detta ibland, fortfarande, även drömmer om det ibland! Vi hade ingen bra förklaring till vad vi såg den kvällen 1988!så absolut, jag tror det finns liv i universum, som vi "inte ska veta om"
Citera
2019-08-18, 15:45
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trelleborg70
Klart att det finns "något" där ute i universum! Har själv upplevt en väldigt märklig händelse 1988.jag och en kompis stod som 2 fågelholkar och bara glodde upp på himlen. Det var på hösten, lite mörkt ute, vi såg något triangel format som gled förbi oss ca 100m uppe i luften, helt ljudlöst! Man såg 3 ljus i varje spets på farkosten. Den svävade förbi i väldigt låg hastighet, för att sedan bara försvinna bort i väldigt hög hastighet! Tänker på detta ibland, fortfarande, även drömmer om det ibland! Vi hade ingen bra förklaring till vad vi såg den kvällen 1988!så absolut, jag tror det finns liv i universum, som vi "inte ska veta om"

Finns säkert nån förklaring. Kanske en dröm, kanske var ni lite på lyset, kanske var grannen som lekte med nått radiostyrt plan, " något" enkelt var det säkert. Det var i alla fall inte ett ufo.
Citera
2019-08-18, 15:54
Medlem
Citat:
Finns säkert nån förklaring. Kanske en dröm, kanske var ni lite på lyset, kanske var grannen som lekte med nått radiostyrt plan, " något" enkelt var det säkert. Det var i alla fall inte ett ufo.
Hahaha nä, vi körde bil på en landsväg, så vi var inte på lyset! Ett radiostyrt plan var det inte iheller, vi uppskattade "saken" till ca 50-100m långt! Vi såg denna sak när vi körde, stannade bilen, och gick ut och stod på vägen och bara glodde rakt upp på undersidan av denna triangelformade farkost!
Citera
2019-08-18, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
På vilket sätt kan UFO Sverige undersöka det? Varför tror du ens på ufon? Inga rapporterade ufon från tiden innan NASA spred den propagandan på 50 talet. Säger en del.

Åjovars. Auroraincidenten hände långt innan 1950-talet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Aurora,_Texas,_UFO_incident
Citera
2019-08-18, 16:06
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Typ.

är du kristen /troende ?
Citera
2019-08-18, 16:26
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knoppisk
TS drömde eller hade av en eller annan orsak hallucinationer.

Rätt där.

Varför spinna vidare på UFO teroin här...........?
Rätt säker på att hans upplevelse har att göra med hans intresse för droger m.m. med tanke på hans historik här på forumen.
TS, du ville inte kommentera just det i mitt tidigare inlägg, var det känsligt?
Citera
2019-08-18, 17:55
Medlem
stom72s avatar
Citat:
haha tror folk verkligen på sådant ? man funderar ju i bland om de som ser ufo är de intelligenta
resten av befolkningen verkar vara hjärnsjuka och tror på spöken , demoner och troll

rädsla styr nog många , så ta era mediciner

Läs skriften. Där finns allt du behöver veta om "Aliens" (demoner)

Det finns mycket "där ute" som man kanske inte trodde fanns...

https://youtu.be/WTLpjAxgSz8
Citera
2019-08-18, 19:47
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Typ.

Men typ universum är typ oändligt och det är typ inte möjligt att de typ inte existerar :-)
Citera
2019-08-18, 23:52
Medlem
catipillahs avatar
Citat:
nu är det du som dragit sopsäcken över huvudet

folk ser , men massa av det går att förklara och är helt naturliga fenomen

det är de där 5-10 procenten som är spännande

Man kan tro att jag hittar på men vet vad jag såg.

Man kan ju läsa på om olika varelser som "finns" i rymden. Man vet ju inte vilken ras eller hur de såg ut men man kan använda fantasin

Kanske är sånna där greys med stora ögon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in