• 2
  • 3
2019-08-17, 21:35
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Somna med lössnus som en man istället!

En lös i truten och en vit portion i röven för bästa upptagningsförmåga.
Citera
2019-08-17, 21:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acetal
Intressant, trodde att fler skulle ha problem med att sova med snus som jag har, men tydligen inte.

Jag tycker också att det är trevligt att somna med snus men dels så är det betydligt svårare att komma till ro och somna, och när man väl har somnat så blir det väldigt ytlig sömn, massa skumma drömmar samt att man småvaknar och somnar om upprepade gånger.
Jag har under de 17 åren som jag har varit en snusare aldrig haft några problem i att somna/sova med en portion snus i käften. Tvärtom så somnar jag snabbare med snus också sover jag bättre, men det är en ofräsch ovana att somna med snus i käften.
Citera
2019-08-17, 22:16
Medlem
I mina yngre år hände det att jag somnade på soffan med en lössnus och när man vaknade mitt i natten så hade man dreglat snussaft över hela hakan.
Citera
2019-08-17, 23:05
Medlem
Lobbaaans avatar
Jag försöker undvika att sova med snus. En gång svalde jag den i sömnen och vaknade med en jävla bränna i magen, gick upp och spydde brunt slem som sved så in i helvete att få upp.
Citera
2019-08-17, 23:35
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Snusar alltid. Brukar vakna mitt i natten och byta prillan bara. Portion då, annars riskerar man snus fan överallt ju.

Precis så. Dock vill Idi invända - portion åker ur och fläckar sängkläderna till fruns förtret lös ligger tryggt kvar där man lämnade den.
Citera
2019-08-17, 23:50
Medlem
C.Girouxs avatar
Snusar i stort sett alla dygnets vakna timmar, men när jag sover är jag utan.

Stoppar alltid in en direkt efter tandborstningen (ful ovana, men väldigt trevligt), som jag ligger och myser med i sängen innan jag lägger mig för att sova.

De gångerna jag råkat somna med snus brukar sömnen vara oroligare än vanligt. Sen känner man sig väldigt äcklig i munnen efter att ha haft inne samma snus så många timmar.
Citera
2019-08-17, 23:53
Bannlyst
Håll din käft istället och läs den här tråden på 18 sidor som avhandlar samma sak:
(FB) Sova med snus
Citera
2019-08-18, 00:04
Medlem
VincentLels avatar
Så jävla skönt att sova med snus i, man sover som en bebis.

Dock jobbigt när man vaknar med saharah-öken hals och snusfläckar ibland.
Citera
2019-08-18, 03:30
Medlem
Emlows avatar
Gör det nästan jämnt. Ibland lös, ibland portion. Brukar faktiskt klara mig de flesta gånger från kladd på kudden, däremot är käften inte särskilt fräsch på morgonen, speciellt inte efter en natt med lös..
Citera
2019-08-18, 03:47
Medlem
Efter alla måsten man gör inför natten så slänger jag in en lös först.. När john blund knackar på så slänger vi ut baken och in med natt snusen som består av white portion 2 st..varierar mellan märken men white kudde gäller...sen somnar vi in så gött god dam lyx
Citera
2019-08-18, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Håll din käft istället och läs den här tråden på 18 sidor som avhandlar samma sak:
(FB) Sova med snus

Vilken attityd du har då
Citera
2019-08-18, 10:19
Medlem
Nej, ofräscht, onödigt kostsamt sen blir man förmodligen van med det tillslut kan man inte somna utan det.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in