2019-08-13, 18:48
Medlem
Länge har polisen velat ta mig och efter intagen på lpt 6 månader samlade doktorn ihop massa löjliga skit saker jag sagt och skickade till hoddinge helix där dom antagligen blivit mutade för att diagnotisera mig med allvarlig psykisk störning schizofreni pga av 3 uttalande. dom hadde inget men endå begick dom ett grovt tjänstefel.

saken var att jag sa att jag ägde en hund och hade vanföreställningar för jag köpt hunden för 35000sek i norge och sen stod mamma som ägare och försäkringen. det tyckte doktorn var vanföreställningar för jag tror att jag äger en hund.

vidare står det i rpu utredning står det att jag sagt till 112 att jag har en ailien i magen för dom vägrade komma hem till mig pga av att jag hade fruktansvärt ont i magen. (dom ville inte komma annars).

och sista anledningen för min allvarliga psykiska störning är att jag sagt att jag var diplomat till doktorn Denis Azlan på ytterö i farsta på skoj!

helt sinnesjukt att få avtjäna 5-10 ggr längre straff på rättspysk för ett bedrägeri m.m som skulle ge 3 månader varav 2 inlåst.

Någon som vet hur man blir av med den fakeade diagnosen dom jagat mig hela livet för att fastställa?
sa inte ett jävla skit till dom på huddinge men dom gick på gamla journaler och bara manipulera systemet. Suttit nu i 5 månader på rättspsyk och längre kommer det bli pga av att dom säger att jag är allvarligt sjuk fast jag inte ens är det.

Någon som vet vart man kan vända sig för att få upprättelse? Någon ej korrupt advokat? vet ju att 99% av alla advokater i sverige är korrupta och får sina jobb av polisen och myndigheter för att sätta dit folk annars får dom inte fler jobb. Får inget riktigt svar av någon jag vänder mig itll och vädjar nu till någon som vet mer hur jag tar mig ur den här skiten. Vill inte bo kvar i sverige ens efter detta påhitt. Tänker flytta utomlands när jag är klar med öppenvården som jag troligtvis kommer få som ytterligare ett straff.

Vad är det för jävla lagar att bura in folk för brott 10 ggr längre bara för det kallas för påhittad vård att umgås med massa psykfall. Riktig bullshit och hoppas ingen får vara med om det. Tycker samhället ska reagera på detta och sluta straffa folk 10-20 ggr hårdare på rättspsyk me dtunga mediciner som man blir helt fuckad av.

Någon som vet hur man gör för att bli av med diagnosen schizofreni f209 ?????

PEACE AND LOVE
Citera
2019-08-13, 20:17
Medlem
Har också suttit på yt dom vill att man ska käka deras gift!
Flytta till annan kommun eller ut ur landet? Själv har jag öppen lpt tvångs medicinering och fått schizofreni diagnos sen många år tillbaka.
Citera
2019-08-13, 20:36
Avslutad
Ju mer man sprattlar och stretar emot desto hårdare grepp tar de om en.
Citera
2019-08-15, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommeorten
lider med dig mannen du måste stå ut och inte få några raseriutbrott och be att få tala med läkare ang diagnos. vet du hur länge du har kvar att sitta?

tack bror jag vet inte
Citera
2019-08-15, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Ju mer man sprattlar och stretar emot desto hårdare grepp tar de om en.

korruptions udden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in