• 2
  • 3
2019-09-08, 02:19
Medlem
haha kunde inte låta bli .. la in en portion knox blue white på höger sida .. Det kändes så jävla rätt med den under läppen .. På några sekunder spred sig ett lugn i hela kroppen .. samtidigt som jag inte kunde sluta le.. Fick panik och spottade ut skiten igen direkt . Insåg hur jävla lätt det skulle va att åka dit igen. Dom abstinensbesvären jag hade vill jag aldrig ha igen. Trots att jag spottade ut skiten så fort upplever jag fortfarande nån konstig känsla av liknöjdhet/fromhet
Senast redigerad av humantoilet 2019-09-08 kl. 02:22.
Citera
2019-09-09, 18:21
Medlem
la in en till senare .. hade en inne en kvart. Inget särskilt positivt .. förutom att all ångest försvann helt så jag kunde städa .. kändes även som halsen svällde igen och haft konstiga ryckningar i näsan hela dagen ..
..förväntade mig brutal abstinens idag .. men inte känt av något .. dom säger ju att snusa en gång eller feströka gör så man alltid får återfall
Citera
2019-09-09, 18:30
Medlem
Jag slänger in en blasklapp, helt utan vetenskaplig koll i ämnet. 😊

-Nej det går inte, precis som för alkoholister så kan man inte ”snusa lite”. Det är stopp som gäller.
Citera
2019-09-14, 21:12
Medlem
nu är det lördag sex dagar senare ..21 på kvällen får jag brutala anfall av abstinens .. inte rört dosan sen i söndags .. Hur är det ens möjligt .. Kanske blir fördröjt om man börjar igen på ngt sätt .. så det blir först efter 6 dagar ..sen 5 ..4 ..osv .. tills man lägger in en i halvtimmen igen ? ?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in